{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Løbetid og han hvalp {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley

Min skønne tæve er i løbetid og det har hun været i 17 dage til påske, i påsken var planen at vi skulle besøge min kærestes familie.. Men men de har fået en dejlig han hund som nu er fem måneder ca (det er en lille bitte poms) og jeg ville høre om I nu synes det er en god ide nu hun er i løbetid og det er en han hund.. Kan det give nogle problemer selvom han ikke er ældre? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid og han hvalp
  • #1   19. mar 2013 Ja det kan det sagtens... så jeg vil råde jer til at finde på noget andet...

  • #2   19. mar 2013 Nu aner jeg ikke om det gælder alle hunde, men da vores hvalp var 5 måneder, tilbragte han en dag med en tæve i løb og han reagerede på ingen måde på det.

    Tænker om tæverne ikke først bliver interessante når hannen er kønsmoden?


  • #3   19. mar 2013 Min han hvalp vidste på ingen måde noget om løbetid da han var 5 måneder, men det kommer an på hvor fremmelige de er.! Da han var 8 måneder tilbragte han 4 timer i en 2 værelses lejlighed med os og en tæve i løbetid før han opdagede hun var i løbetid. Men min er også langsom hehe

  • #4   19. mar 2013 Min han på 5 måneder vidste godt hvad en højløbsk tæve var til. Han fik nu ikke lov.
    Jo de kan da sagtens være i stue med tæven selvom den er løbsk...hvis altså ikke lige det er når tæven er klar for SÅ kan det hurtigt gå galt. Jeg ville ikke tage chancen


  • #5   19. mar 2013 Det er meget forskellige hvornår hanhunde bliver kønsmodne og hvornår det gr op for dem at tæven er interessant.
    Det kan sagtens lade sig øre for en 5mdr's hanhund at parre (og rent faktisk få hvalpe ud af det), men det kan osse ske at han ikke aner at det er noget han skulle have interesse for.

    Tager i af sted ville jeg vælge at være på den sikre side og holde dem adskilt eller lade tæven blive hjemme


Kommentér på:
Løbetid og han hvalp

Annonce