{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.458 visninger | Oprettet:

Løbetid efter fødsel {{forumTopicSubject}}

Halløj

Vore hvalpe er pt 6 uger og 4 dage og jeg tror Carla er på vej i løb igen - er det ikke lidt tidligt ?
Har læst 2-3 mdr efter....

Hun er begyndt at plette lidt og Cliff er meget interesseret i hende,men hun er ikke det mindste hævet og hun plejer at hæve MEGET.

På forhånd tak

Anne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid efter fødsel
  • #1   30. maj 2008 Det er meget tidligt, jeg ville få tjekket hende for livmoder-betændelse..

  • #2   30. maj 2008 Jeg tænker også livmoderbetændelse......det kan godt ligne at hunden er i løbetid.
    Få hende tjekket hos dr. dyr.......inden det er for sent.


  • #3   30. maj 2008 Jeg tænker netop fordi hun ikke er hævet op bagtil, og så plejer der jo at gå ca 4 mdr eller mere fra fødsel til næste løbetid.
    Det er vigtigt at få tjekket op på det i en fart da livmoder-betændelse kan være ret aggresivt og det sker at livmoderen må fjernes eller at hunden bliver steril...


  • #4   30. maj 2008 istemmer jer andre.

    ville også få hende tjekket. Da Jowina fik livmoderbetændelse opførte hun sig nøjagtig som når hun var løbsk og det gjorde hanhundene også.

    normalt kommer tæven enten i løb indenfor samme enterval som hvis ikke det var en fødsel indblandet. dvs hvis hun går ½ år mellem hver løbetid, så gør hun det også her.
    eller de kan vente yderligere 2 måneder, så man skal regne det ½ år fra fødslen


  • #5   30. maj 2008 Jeg får hende lige tjekket ASAP
    Cliff prøver konstant at hoppe på hende og hun er tosset på ham smiley


  • #6   30. maj 2008 Dyrelægen mener også det er livmoderbetændelse bla pga hendes ENORME væskeindtag - så hun skal afleves til opration mandag morgen kl 8 - min lille hund smiley

  • #7   30. maj 2008 god bedring med hende.

    skal hun have fjernet livmoderen så?



  • #8   30. maj 2008 Det mente han uden at have set hende.... Vi havde påtænkt at sterilisere hendepået tidspunkt så selve det at hun bliver steriler mig lige meget, bare min lille hund får det godt.

    Hun virker på ingen måde syg eller somom hun har ondt hun drikker bare MEGET og så slikker hun sig og Cliff hopper på hende.

    Det værste er at hun jo havde en lidt "voldsom" fødsel og jeg frygter at hun har haft det i alle 6 uger uden vi har opdaget det.

    Puha...


  • #9   30. maj 2008 Udflåd i brunlig farve er tegn på livmoderbetændelse - Hvilket jo også er tegn på optræk til begyndende løb - Thats all I know

Kommentér på:
Løbetid efter fødsel

Annonce