8.782 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

parring er en gang nok? parring er en gang nok?

vi har lige haft en tæve sendt afsted til parring de hang sammen 1 gang i 28min, det var tævens første gang, og det var ligsom hun dagen efter kunne huske hvor ondt det havde gjort, hun var meget meget ked af det.

men er chancen ligeså stor som normalt for drægtighed, vi plejer af lade dem blive parret mindst 3 gange...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  parring er en gang nok?
  • #1   27. jun 2008 Er det ikke også kun hver 2. dag man parre?

• #2   27. jun 2008 Der kan sagtens komme et fint kuld ud af en parring. Ellers ville der ikke være så mange ups hunde smiley

Jeg har selv fået et kuld på 5 ved en parring.

• #3   27. jun 2008 tinna jo normalt siger man hver 2 dag, men der er også gået 2 dage siden første parring nu, og de prøvede igår også, men hun bed efter ham, hver gang han nærmede sig, og hun er stadig højløbsk vil jeg mene hun kan ikke være andet, da hun kom derover ligeså snart hendes løbetid startede og de har haft tjek på det fra dag 1.

men måske det kan have noget af gøre med det gjorde så ondt på hende, jeg ved sku ikke om hunde har det sådan...

• #4   27. jun 2008 en gang kan være rigeligt..
    Jeg har 1 kuld på 8 ved en enkelt parring, så fine chancer smiley

• #5   27. jun 2008 Nej,når hun bider efter hannen,så er det ovre,altså hun er ikke højløbsk mere. De førte 3 gange,da jeg rejste til verige,for at parre,blev det "kun" til 1 gang. Hannen havde lavet hvalpe før,og der blev da 3 gangge 7 hvalpe.
    Så hvi sbegge hunde,er raske og sude,lyder det til,at være lykkedes,for jer.. Og parringen,har jo været god.
    Held og lykke,med det hele.

• #6   29. jun 2008 Viv S.. Nej fordi en tæve bider ud efter hannen har intet at sige om hun er klar eller ej.. Mange tæver er skrækslagne den første gang.. De ved overhoved ikke hvad der skal foregå... Det er faktisk ikke " godt" for hannen at tæven bliver arrig.. Man kan risikere at hannen slet ikke tør.. Sidst Louis parrede var 1 gang for tæven.. Hun var højløbsk og alligevel bed hun ud efter ham... Da de så kom igen 2 dage efter, sagde hun intet, for nu viste hun hvad det gik ud på...

• #7   29. jun 2008 Hvordan,kan du så være sikker på,at hun var højløbsk,den første gang,der hvor tæven,IKKE vill. Måske det ikke lige var på dagen.????
    Men 2 dage efter,var et jo så helt OK.????

• #8   29. jun 2008 Viv S.. Fordi der var taget blodprøver osv.. Hun kom fra udlandet.. Har hørt om flere tæver der reagerer voldsomt den første gang.. Hun stod fuldstændig klar ingen tvivl om det.. Har oplevet parringer hvor tæven ikke var klar.

• #9   30. jun 2008 1 parring kan sagtens være nok: jeg har prøvet ved 2 tæver der var førstegangs at få et kuld på 13!! og et på 7 så det er ok;)

Kommentér på:
parring er en gang nok?

Annonce