{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kigger jeg efter?
  • #1   10. aug 2008 At de følger standarten for den valgte race smiley Vil jeg da mene smiley

• #3   10. aug 2008 Om de følger standarden, det skal de vel gøre for at blive godkendt i DKK??
    Min Tæve er med stamtavle og når tid engang kommer så skal hannen også være med stamtavle.....

• #4   12. aug 2008 bare fordi de har stamtavle behøver de absolut ikke at passe sammen og være et " godt par". Du skal kende din hunds fejl og mangler. Er den måske en smule blød i tempermenter ska du vælge en sikker hanhund, har hun evt stejl skulder, svag overlinie eller moderat vinklet skal du naturligvis vælge en han der er stærk på de områder. Ellers får man bare dobbelt op på fejl og det er der absolut ingen grund til.
    Det er derfor vi andre drøner verden rundt og glor på hanner i en evighed for at få noget der ligger så tæt på standarden som muligt og som passer til netop den tæve der skal parres.

• #5   12. aug 2008 Mht. eksteriør mener folk at man erkender sin egen tæves begrænsninger, bl.a. ved at kigge på hendes udstillingskritikker - går et eller andet igen, så kan man jo med fordel finde en hanhund, der har prima på lige det område. Der ved optimerer man muligheden for at hvalpene bliver bedre på det punkt, hvor tæven var "svag".
    Det samme skal jo så gælde den anden vej, hvor hanhunden har svagheder, skal tæven være super smiley

ang. temperament og brugsegenskaber er det jo samme fremgangsmåde. Her kigger man så bare brugsprøver (e.l.) igennem eller tager en snak med ejeren af hanhunden om dens forcer og dens knap så heldige sider.

• #6   12. aug 2008 Rigtig mange tak for rigtig gode svar, det var rart lige at lære noget der.

Kommentér på:
Hvad kigger jeg efter?

Annonce