{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Yorkshire Terrier hvalp søges! {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Vi er et par fra Frederiksberg, som længe har ledt efter den perfekte race til os. Vi er kommet frem til, at en Yorkshire Terrier ville passe rigtig godt ind i vores hjem.

Vi har ledt og ledt, men endnu ikke fundet det rette sted at købe en hvalp fra.

Vi søger en Yorkshire Hvalp (behøver ikke at have stambog) med en maks. pris af kr. 6.000.

Vi håber på at høre fra en masse..

Mvh Benjamin & MIchelle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yorkshire Terrier hvalp søges!
  • #1   8. feb 2009 Hej jeg har sendt jer en privat besked :*)

• #2   9. feb 2009 Jeg vil anbefale at i sætter max. prisen lidt op og så køber fra en ordenlig opdrætter og for en hvalp med DKK-tavle. Ofte kan det bedre betale sig at købe fra et sted som ved hvad det vil sige at opdrætte hunde og som gør det af kærlighed til racen. Yorkien er ligesom alle andre racer disponeret for avelige sygdomme, går jeg ud fra og en dygtig opdrætter vil gøre hvad der er menneskeligt muligt for at udgå disse sygdomme.

• #3   4. maj 2009 hej med jer... kan se i er int i yorkshire.. vi har to små tæver til salg, de er med dru stambog, chip og det hele. og klar her medium maj... ring evt eller sms for nærmere oplysninger.

• #4   14. maj 2009 hej med jer..... jeg har en lille yorkie tæve hvalpe til salg, hun er idag 8 uger og med dru stamtavle. prisen er 9500 skriv hvis i er int på 20462726

Kommentér på:
Yorkshire Terrier hvalp søges!

Annonce