{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Ro og fred er den bedste "medicin" {{forumTopicSubject}}

for Bianca som er på 36. dagen i dag. Sidste år mistede hun sit kuld ufødte hvalpe og med det i baghovedet vil jeg prøve at gøre tingene helt anderledes.

Jeg har været meget usikker på om jeg skulle skanne hende for at se om hun venter hvalpe denne gang. Så i dag talte jeg med min dyrlæge, som har været med under hele forløbet sidste år, for jeg havde brug for råd.

Han sagde direkte at han ikke fandt det nødvendigt at skanne hende, da hun tydeligvis er drægtig. Så hans råd er, at hun skal tage det med ro, ikke udsættes for unødig stress og så bare ønske for hende, at det lykkes denne gang.

Han mente ikke at hun var ekstra udsat fordi det var gået galt tidligere. Dengang var der også meget stress omkring hende, hvilket betød at jeg valgte min anden tæve, Bolette, fra. Siden hun rejste fra os i juli sidste år har der været ro i huset.

Så nu er det bare mig der skal have den tålmodighed der skal til og ikke lade hende mærke med at jeg er "utålmodig". Der er jo også kun en lille måned til. Men det er lidt svært, det skal jeg gerne indrømme.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ro og fred er den bedste "medicin"
Kommentér på:
Ro og fred er den bedste "medicin"

Annonce