1.000 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

min lille hund lægger op til den store min lille hund lægger op til den store

Jeg har en pappilon som var til parring i weekenden i uge 8.. Da hun kom hjem om søndagen fortsatte vores store hunhund med at parre.. i dag 5 dage senere lægger den lille stadig op til parring.. Hun blev parret ca 7 gange.. ved hanhunden..Og af lucky ca 1000 gange c";)
Er der nogen der har erfaring med dette ret tralse fænomen?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min lille hund lægger op til den store
  • #1   27. feb 2009 Skriver du at din store hanhund har været inde i hende??

• #2   27. feb 2009 Der står hunhund..

• #3   27. feb 2009 Ja, det så jeg lige.....UNDSKYLD:-))

• #4   27. feb 2009 Tænker lidt om din store tæve, kan lugte at den anden er blevet parret og derfor dominerer hende ved at parre hende?

• #5   27. feb 2009 Jeg ville forhindre den store i at parre hende omgaaende, en opdraetter jeg kenders taeve har reabsorberet fostrene 3 gange fordi hendes anden taeve dominerer hende.

• #6   1. mar 2009 den lille lægger såmænd selv op til det hun bliver ved med at puffe til den store med snuden og vender bagdelen til..Men jeg kan se at det er ved at tage lidt af igen.. og jeg har også stoppet dem når det har gået for vidt.. For som skrevet er der en af dem som bliver utæt i processen.. og det er ski lidt klamt med pytter på gulvet..

• #7   7. mar 2009 Hej smiley
    Jeg har selv en stor hanhund på 40kg og en lille tæve på 10kg.
    De har nu boet sammen i 3 år. Nu Zena er i løbetid, kan de 2 ikke være alene, man skal hele tiden holde øje med dem.
    Og Max han piver altid, når han ikke kan få lov. Og self. når Zena er i sin periode lægger hun også op til ham.
    Så der er ikke andet af gøre, end at få den store hund passet de dage det er slemmest.
    Jeg trode serisøst ikke det var muligt, at de ville kunne parre sig, og i år er det lykkes dem, at parre sig, uden vi har opdaget det.
    Det resutrede i at, Zena lige har født en kæmpe hvalp ved kejsersnit, og vi fandt først ud af, hun var gravid, 2 dage før hun skulle føde. Sygt ikk.
    Så du skal virkeligt passe på de labaner *ss*
    Kærlig hilsen Cemile

Kommentér på:
min lille hund lægger op til den store

Annonce