{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Min mærkelige lille hund {{forumTopicSubject}}

Jeg har to hunde,seks katte og til tider forskellige plejehunde.Min store hund er meget social med andre hunde og med kattene, det er den lille ikke...... Eller er han. Han "lader som om" han ikke er interesseret i andre når vi kigger, men når han tror vi ikke kigger, vil han godt lege og hygge med både hunde og katte.
Fx. når han ved at vi ser på ham og en kat kæler sig op af ham ligner han en som synes at katten er lidt ulækker, han går et par skridt væk og ignorerer den. Men vi har flere gange set, at når han tror vi ikke kigger, så logrer han og virker interesseret i kattene.
Når vi ikke har været hjemme og kigger ind af vinduet, kan vi se han puttesover med dem. Den samme opførsel gælder andre hunde.
Det er da lidt mærkeligt.
Er der nogle der har oplevet dette med jeres hunde?
Kom gerne med bud på hvorfor.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min mærkelige lille hund
  • #1   9. apr 2014 Vores ældste Nova, vil hellere nusses af mennesker end have leg/kontakt med den mindste Ipsen .... Ipsen derimod ville med glæde ofre et menneske for at kunne have kontakt med Nova 24/7 ....

    Når Ipsen ligger op til Nova, så ser Nova sig om efter en af os, måske kommer hun hen og ser insisterende på os, men reagerer vi ikke, så tilsidst så giver hun efter for Ipsen og får en gang leg, jagt eller rullen rundt mellem og på hinanden ...

    Så det jeg tænker er, tænker jeres, hvis jeg spiller ikke interesseret i de der andre dyr, får jeg så mere menneske kontakt, mere nus af mennesker ... og når han så tror I ikke ser ham, altså han tænker han kan ikke få jeres opmærksomhed fordi I ikke er der, eller er i gang med noget andet, så kan han da tage det hygge han nu en gang kan få via de andre dyr ....

    Aner det ikke , blot en tanke


  • #2   9. apr 2014 Det lyder da meget rimeligt, for han er meget glad for menneskelig kontakt.

  • #3   9. apr 2014 Jeg tænker også, at han på en eller anden måde er blevet forstærket i det, fordi han får mere kontakt fra jer - fx fordi I snakker om ham/til ham, når han gør det. :o)

Kommentér på:
Min mærkelige lille hund

Annonce