{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parring hvornår?
  • #1   15. mar 2009 Godt råd: Lad være

• #2   15. mar 2009 Tæven er højløbsk på ca 9.-14. dag, men det kan variere.

Hvilke andre råd øbnsker du ?, for man må da gå ud fra du har sat dig ind i alt omkring paring og avl INDEN det skal foregå. Det er lidt sent at søge informationer når tæven allerede er i løb. Elers var det måske en ide at vente til næste løbetid?

• #3   15. mar 2009 Det tænkte jeg også på Tine L

• #4   15. mar 2009 Hvis det er en korsbåndsskade hunden er opereret for, ville jeg holde mig langt fra at avle på hende, med mindre det var en decideret skade, altså som en håndbold spiller kan komme til skade i en kamp. det er ikke påviseligt at korsbåndsskader er arveligt, MEN der er foruroligende mange rottweiler der lider netop af det problem, derfor bør man ikke bruge hunde med denne skade i avlen.

Men hvis du selv har hanhunden til parring, så er det vel bare at lade dem prøve sig frem?

• #5   15. mar 2009 Jeg ville klart lade være. Dels kan det med korsbåndet være arveligt (som en anden også har skrevet) og dels så er en drægtighed temmelig belastende for hundens krop, herunder også ben.

• #6   17. mar 2009 Som Rottweileropdrätter og bosiddende på fyn kan jeg kun sige.. lad väre ... der er PT rigtig mange hvalpe på vej på fyn og for den sags skyld i hele danmark og der er INTET marked for dem.. jeg har kendskab til adskillige opdrättere der ligger inde med 2-4 hvalpe på 4-5 mdr, selv har jeg kun haft 2 henvendelser på hvalpe, de sidste 3 mdr.
    med hensyn til ledbåndsskader, så er det korrekt det Lykke skriver.. det er ikke bevist, men ret mange rottweilere er udsat for skader på ledbåndene, flere end andre racer, så det tilrådes ikke at avle på individer, hvor sådanne skader er kendt.

Kommentér på:
Parring hvornår?

Annonce