Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpepakke
  • #1   29. maj 2009 Jeg synes det er en rigtig god idé med en form for hvalpepakke, og jeg synes også at det viser at man som opdrætter tænker lidt på hvalpen og dens nye ejer. Jeg ved ikke lige om jeg synes den hvalpepakke du linker til er den bedste, måske kan du bare lave en selv agtigt.
    Altså foder med til den første tid, af det foder du har vænnet hvalpen til og evt. et lille tæppe eller et tøjdyr der dufter af dens mor så den har noget trygt.

• #2   29. maj 2009 vi giver et tæppe (hvis familien ikke selv er kommet med et), et tøjdyr (ikke plastik på grund af thalater), sele og line, flået-koben og hømhømpose, mad og guffer får de fra Olivers,

madskåle tror jeg helst selv folk vil købe

• #3   29. maj 2009 De får Royal Canins hvalpepakke med som en af mine standardting og tæppe.

Men ved bare ikke om køber ville føle at det var for meget og at de selv ville have lov at købe den slags ting.

• #4   29. maj 2009 Jeg tror de fleste nye hundeejere vil blive rigtigt glade for sådan en pakke. Det er nok kun alle os "garvede", som har haft flere hunde gennem mange år, der har alt udstyr, legetøj mv. til overflod smiley

• #5   29. maj 2009 Men skal alligevel have halsbånd og snore til dem - for de skal jo lære at bruge dem før de skal afsted. Men madskålene er nok for meget.

• #6   29. maj 2009 Synes idéen er super fin, og sød.

Men jeg tror de fleste foretrækker at købe den slags..
    Jeg er f.eks typen der går og hygger mig med at købe ind til den lille hvalp, og kan knapt nok stoppe igen ;O)

Men ellers kunne du da købe nogle søde hvalpe-bamser, de hver især kunne få med? Legetøj kan man ikke få nok af smiley
    Og ting som høm høm poser osv, er jo også noget man kommer til at have stort forbrug af, så det er da også en super idé.

• #7   29. maj 2009 Jeg overvejede at gøre det, men blev enig med mig selv om at det var unødvendigt.

De fleste vil jo selv gerne vælge det deres hvalp skal have.

Så jeg finder et lille halsbånd og line, så de kan vænne sig til det, og det får de så med. Så får de en lille flaske shampoo, en lille kam (som jeg af erfaring ved kan være svær at finde men som jeg synes er kanon god), et lille legereb, et tæppe der lugter af familien, et stykke legetøj som de har haft her og foder til den første tid.

• #8   29. maj 2009 Jeg synes en hvalpepakke med sådanne ting er en god ide.. eneste ting i den du har fundet jeg synes er for meget, er som du selv nævner madskålene..
    For lige tror jeg at folk er meget forskellige i hvad de gerne vil ha til deres hvalp..

Jeg får selv hvalp om nogle uger, og jeg blev MEGET positiv overrasket over at jeg får snor, halsbånd, noget legetøj og sådan med til hende.. Synes det viser at opdrætteren virkelig går op i deres hvalpe smiley

• #9   29. maj 2009 Marie: Jamen det mener jeg jo så at det er. Lillys sidste kuld var blevet trænet i at gå i snor herfra - og det var de alle så glade for. Det var en super lettelse - og for mig betyder det intet at lære dem den smule :o)

• #10   29. maj 2009 Raceist: Det lyder også som en super god pakke. Det kan være jeg skal sammensætte den selv. Måske finder jeg tingene billigere her i Aalborg.
    Vil hvertfald gerne give dem en lille smule med.

• #11   29. maj 2009 Fed ide. Jeg ville blive så glad!!

• #12   29. maj 2009 Vores hvalpe der flytter hjemmefra denne weekend får:

12,5 kg foder
    1.70 x 1.20 cm tæppe med
    Halsbånd
    Madskål
    4-5 stk legetøj
    1 års medlemskab af Rottweilerklubben

Det synes jeg er ganske fint smiley

• #13   29. maj 2009 Marie: Det er også ene og alene pga den dårlige oplevelse jeg havde med Lilly, da jeg fik hende som 10 ugers.
    Hun var bange for halsbånd og snoren og ville slet ikke bevæge sig med det på. Hun skreg op og det var forfærdeligt.

Så det er bare noget jeg vil lære mine hvalpe, for synes ikke det er særlig sjovt selv at stå med en ny hvalp og allerede første dag have frustrationer over en så lille ting.

• #14   29. maj 2009 Stine..
    Hold da op en flot hvalpepakke smiley

• #15   29. maj 2009 jeg øver også at hvalpene har sele og line på. dog lige frem gå tur, kan jeg ikke sige de kan. det er jo meget begrænset hvor langt de må gå i den alder.

men vi er ude på fortovet og gå frem og tilbage, vænne os til trafikken og selen

• #16   29. maj 2009 Som nogle af de andre skriver, skal man passe på ikke at give for meget med, da familerne, der går og venter på at få deres lille hvalp ikke selv kan lade være med at købe noget.

I stedet skal man tænke på som opdrætter at sende noget med som ingen andre kan give, nemlig billeder af hvalpene fra dag 1 og forældrene og et tæppe samt legetøj der lugter "hjemmefra".

• #17   29. maj 2009 Connie: Det er det samme her. Bor ud til en meget dejlig grøn cykelsti og der går vi ude et par gange om dagen. En hvalp af gangen.

• #18   29. maj 2009 Cavoline: Billeder er ingen problemer her *GG* Dem blir der taget i overflod af.

• #19   29. maj 2009 Det var i hvert fald billigere for mig at sammensætte den selv, end at købe pakken, og samtidig fik jeg lige de ting der passede mig, og ikke noget andre havde valgt eller havde i overskud smiley

Tæpperne f.eks. købte jeg i Ikea til næsten ingen penge, alternativt kan du gå i genbrug og købe babytæpper, det gjorde jeg forrige gang, og fandt nogle rigtigt søde nogle smiley

Shampoo køber jeg ind til de voksne i store dunke, og så køber jeg ekstra flasker, som jeg kan hælde over i til hvalpene.

• #20   29. maj 2009 Raceist: Det er smart. Shampoo havde jeg så ikke tænkt at give med. Tror ikke de får det store behov for det, men forstår det godt med en race som din.

Havde også tænkt at hvis der var mere hvalpefoder tilbage at dele det op i 4 poser, så de kan få det med, for har intet at bruge det til. Altså udover hvalpepakken fra RC.

Men tror jeg dropper madskålene. Dem vil folk nok gerne selv bestemme over. Det ved jeg da hvertfald at jeg vil.

• #21   29. maj 2009 jeg tror helst jeg selv ville vælge hva mine hunde skulle have

men det er en god ide med et tæppe og noget legetøj måske lidt guffer den kan li men ville helst selv købe snor halsbånd skåle og så videre

• #22   29. maj 2009 Tak for alt jeres hjælp. Det har givet mig lidt at tænke over :o)

• #23   29. maj 2009 Da vi fik Mille var der et sæt halsbånd og snor, en madskål hvori der lå 3-4 stk legetøj, og et tæppe der lugtede af mor...
    Det var vi rigtig glade for, vi havde godtnok selv købt skåle og en snor, men var blevet enige om først at købe halsbånd når vi havde fået hende hjem, og fordelen ved det der var med, var at det var til at spænde ud efterhånden som hun voksede..

• #24   29. maj 2009 jeg har et spørgsmål som jeg længe har tænkt over, folk giver hvalpe et tæppe med som lugter af moren/søskende men hvordan fungere det? hvordan får i så 10 tæpper til at lugte af moren?

• #25   29. maj 2009 Ligger dem vel på skift i kurven hvor de sover?

• #26   29. maj 2009 ja okay, det tænkte jeg slet ikke over..

• #27   29. maj 2009 vores tæpper (nogen gange er det en t-shirt familien er kommet med) bliver lagt rundt omkring i huset, så sover de på dem eller leger med dem. det er helt sikket noget beskidte når de skal med hjem.

cd'er med billeder giver jeg også med

• #28   29. maj 2009 Tinna - Jeg har købt en pakke til hvalpe hos Loppetjansen - Desværre er deres pivdyr nogle bløde dimser. Jeg er efterfølgende blevet bekymret for om de har indeholdt talater og smidt det ud.

Jeg burde selvfølgelig have spurgt Loppetjansen om det var tilfældet, men det gjorde jeg ikke. Du bør nok være klogere end jeg og spørge dem om det smiley

• #29   29. maj 2009 Jeg har haft skrevet til dem nu - men synes de ting der er i, virker lidt fesne. Jeg sammensætter min egen pakke - og kan dermed også udelukke skålene. Har nemlig ikke selv noget at bruge 4 sæt skåle til *GG*

• #30   31. maj 2009 Tinna - Inge petshop har også nogle hvalpe pakker... kiggede på dem ... igår.. for der er nogle ting man ikke ser "overalt" . Held og lykke med hvalpene.. *ss*

• #31   31. maj 2009 Med tæpperne, så lægger de rundt omkring på gulvet hvor hvalpene sover og færdes. Så er der en dejlig bunke de kan putte og hygge i, og bare det at de er i huset giver dem jo en duft de kender.

• #32   2. jun 2009
    Her har jeg købt nogle af de der billige grå spejdertæpper fra Jydsk sengetøj. Aftenen før der skal hentes en hvalp, ligger jeg tæppet på hundenes ynglingsplads ( foran tv´et). Så er det klart til at komme med hvalpen med duften af alle dens søskende og de andre hunde den sover med.

Jeg har valgt at give en madskål, og dem der har hentet hvalpe indtil videre har været super glade for det. For her er det ret vigtigt at man får den rigtige madskål til racen pga af deres meget lange øre ( basset hound)

Der ud over får de også et års medlemskab af Basset klubben, et kødben og div brochure, samt et nr af bladet Hunden fra DKK.

Jeg giver dem et tilbud om at købe en stor sæk af det hvalpefoder jeg benytter ( 15 kg som koster 395, 00 kr). Og indtil nu har alle været glade for det tilbud. De får brochure og fodervejligning med, samt info om hvor foderet kan købes, hvis de ønsker at fortsætte med det mærke.

Ikke den store forkromede hvalpepakke, men den indeholder lige det jeg følte var godt. og ja de fleste vil jo gerne selv ud og handle ind til den lille ny.

Med venlig hilsen Gitte

Kommentér på:
Hvalpepakke

Annonce