{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kaster mad op til hvalpene
  • #2   4. jun 2009 helle hva så med at komme med et svar der kan bruges til noget det er jo sjovt nok det HG er til for

• #4   4. jun 2009 Det er ganske normalt.....
    Men må indrømme at når man læser om at have hvalpe synes jeg nu heller ikke det er en info man støder ind i ret ofte...((o:

• #5   4. jun 2009 Nej nu har jeg læst alt hva jeg har kunne finde om at have hvalpe, og også hele den der bog på pdf fil. Flere gange endda, og har aldrig stødt på det. jeg tænkte nok det var meget normalt da det jo er noget mange dyr gør, og hun ikke virker påvirket af det. Det der bare undrede mig var at det ikke er tygget. altså hundepillerne. De er allesammen hele.

*Helle og barylerne * Så rolig nu.. Jeg ved skam godt hvad jeg har med at gøre.. Men alle kan vel komme i tvivl uanset hvor meget man har læst sig til.

• #7   4. jun 2009 ja det er normalt at de gør det....men det er ik alle tæver der gør det..så man kan godt blive lidt forskrækket når de kaster opt

• #8   4. jun 2009 Michelle - jeg har aldrig haft en tæve der gylper mad op. At det er almindelig i naturen, ja det er det, men vores tamhunde der får alt serveret på et sølvfad behøver ikke gøre det.
    Din tæve har instinktet og bruger det, og det er fint, men det er bestemt ikke alle tæver der gør det.

• #9   4. jun 2009 Nej jeg synes heller ikke jeg har læst det nogle som helst steder. Og hvalpene får alt et fast føde de vil have.. De drikker stort set ikke mælk længere.. og det er som regel 2 gange om dagen hun gør det..

• #10   4. jun 2009 Hun er da bare en "naturhund", smiler

• #11   4. jun 2009 Nu står jeg ikke til at skulle have hvalpe, men har da læst lidt rundt og jeg har heller ikke læst at tæverne kan finde på det.
    Men kan da godt se det giver mening...

• #12   4. jun 2009 Det gør min tæve også. Det er hvalpene der får hende til det. De slikker hende i mundvigen og hun kaster op med det samme.

• #13   4. jun 2009 Det er meget normalt at tæven kaster mad op til hvalpene når de er ca. 3 uger gamle og skal til at vendes fra patterne.
    Det er også her at tæven holder op med at fjerne hvalpenes afføring.
    MEN sørg for at hun er holdt op med det eller for hvalpene det i opkasten.

Vores tæve ved sit 2 kuld fjernede alt afføring fra hvalpene i alle 8 uger hvis hun kunne komme til det. Og så kastede hun også op. Jeg opdagede det ved at hvalpene fik dårligmaver da de var ca. 2-3 uger og fattede ikke hvorfor.
    Så en dag så jeg at tæven om natten kastede op og så var jeg godt klar over hvad problemet var. Så fra den dag var hun aldrig alene med hvalpene og om natten måtte jeg holde hvalpene i hvalpekassen og moderen uden for, hvilket hun ingen problemer havde med det.

• #14   5. jun 2009 hun er først begyndt på det nu her hvor hvalpene er 6-7 uger

• #15   5. jun 2009 Jeps, jeg har også en tæve, der gør det, havde ellers heller aldrig oplevet det før. Det var også da hvalpene var omkring 6 uger, at min begyndte med det, og der vil hun faktisk helst have sin mad for sig selv...også det der kom op igen..:-(

Kommentér på:
kaster mad op til hvalpene

Annonce