{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Staffordshire bullterrier avler
  • #1   24. okt 2009 Min kommer fra wannabe-champions =)

• #2   24. okt 2009 Min den ene kommer fra kennel Enodden, og de to andre er af eget opdræt smiley Og har kun ros til overs for os begge smiley

• #3   25. okt 2009 Hej Charlotte Og Kristian.. smiley

Min dejlige han hund kommer fra enodden.... :-)Han er så skøn... Min kammerat har os hund derfra, og hans er li så dejlig.... Jeg kan varmt anbefale at vælge en hund derfra...
    Mange hilsner Nancy

• #4   25. okt 2009 Min kommer fra Giwidos i Sverige.
    Hun laver ikke så mange kuld. Super dejlig opdrætter der sætter sundhed i top smiley

• #5   25. okt 2009 Tak for jeres anbefalinger.

Det vi lægger mest vægt på er en sund hund, godt temperament/psyke, og så skal det først og fremmest være en familiehund, dog vil jeg ikke afvise, at vi kunne være fristet til at prøve at gå på udstillinger, men det er bestemt ikke udstillingerne, som vi gør os mest i.

• #6   25. okt 2009 Hos kennel Enodden vokser hvalpene op med katte og børn! og de har et super temp.!!

• #7   25. okt 2009 Vi har siddet og kigget på de forskellige kenneler og blevet enige om, at vi først skal have en hvalp til foråret. En gang i marts, eller senere, afhængig af, hvor vi kan få drømmehundEN.

Vi synes de røde er utrolig charmerende og vi "gider" næsten ikke en sort hund mere, så umiddelbart går vi efter en rød. Selvfølgelig er farven ikke det afgørende, men man har jo altid en idé, om hvad man synes om.
    Kan to mørke stb'er lave røde hvalpe?

• #8   16. nov 2009 Det kommer an på hvad der ligger af farver i generne bag dem. Men sort er en dominerend farve, så chancerne for at lave en decideret rød hvalp er minimale.... smiley

En rigtig staff er nu også sort smiley

Og lige for at svare på dit andet spørgsmål så er vores hunde fra Daffodil Yellow (tjekkiet) og Slade Czech (Tjekkiet), og 1 er eget opdræt!

Med Venlig Hilsen

Christina

• #9   20. nov 2009 Tak for svarene Christina.
    Jeg er ikke enig med dig i, at en rigtig staffe er sort:-) Nu har vi også en anden sort hund, så vi skal IKKE have flere sorte hunde, nu skal der prøves noget nyt:-)

Vi skal helt klart købe af en dansk avler, ikke fordi jeg tvivler på, at man får fine og sunde hunde i tjekkiet, polen osv., men for at gøre det nemmere for os selv. Og så vil vi gerne kunne besøge vores kommende hvalp et par gange, inden vi får den hjem.

• #10   28. dec 2009 Vil lige tilføje lidt her, da det bestemt ikke skal forståes som man bare kan købe en god hund i udlandet. For sådan hænger det ikke sammen....

Personligt synes jeg ikke der er noget vildt imponerende opdræt i Polen. Det er ihvert fald Minimalt. Men Tjekkiet til gengæld har virkelig fat i den lange ende, ingen tvivl der.

Men jeg vil så helt sikket give dig ret i at det ikke er for alle at importere en hvalp. Det kræver betydelig mere benarbejde end at købe herhjemme, det er tidkrævend. Man skal besøge opdrætter, kontakte via tlf/mail. Og det er betydeligt dyrer... Jeg ville dog aldrig være det foruden og gør det glædeligt igen....!

• #11   28. dec 2009 Ja og al den viden har jeg slet ikke omkring STB'ere og avl.

Vi skal ikke gå på udstilling med vores hund, men vi ønsker stadig en renracet hund, både for at sikre os, at opdrætterne er seriøse, men sandelig også for at få en sund hund (og nej, intet er sikkert, hverken med eller uden tavle).

Vi har haft nok i Tjalfe, som vi ikke engang ved, hvad er for en bastar og derfor vi er så fast besluttet på, at købe en tavlehund denne gang.

Udlandet er vi ikke klar på endnu. Hvis vi engang skal have endnu en STB'er kan det måske være vi tør prøve kræfter af med en "udlænding" smiley

Kommentér på:
Staffordshire bullterrier avler

Annonce