571 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Blå omkring brystet? Blå omkring brystet?

min amy ligger med hendes fantastiske små hvalpe hvilket hun klarer rigtig flot...

idag da hun hoppede op til mig og jeg ville klø hende på maven lagde jeg mærke til hun var lidt blålig ved nogle af hendes bryster(rundt om selve vorten)
er det normalt...

jeg har aldrig tænkt ved det når min svigermor har haft hvalpe på hendes golden...

Amy virker ikke til at være sønderlig øm (tænker hva jeg selv ville være hvis der lagde 5 og ville ha mælk ved mig)

er det normalt de bliver blå rundt ved brystet...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blå omkring brystet?
  • #1   10. feb 2010 tænkte nok det var sådan noget for hvis man holder de små suger de helt vildt på mine fingre.. ville bare lige sikre mig at det var normalt ellers ville jeg nemlig ha fat i dr. dyr imorgen tidlig..

• #2   10. feb 2010 Jeg har ikke oplevet mine blå rundt om brysterne .... Jeg ved ikke om det er normalt, men jeg ved de kan få betændelse i "yvret" og det er der mange hunde der ikke oplever, hvis du føler på nogen måder at hun er sløv eller lign så er det lige at høre dr.dyr ad, blot for en sikkerhedsskyld, hvalpene bliver syge hvis det er noget i den stil, de tager ikke på og d falder fra...

meeen forhåblig er det blor sugemærker smiley

• #3   11. feb 2010 Ja, de kan sagtens få sugemærker, så mon ikke det er sådan noget..:-) patterne skal bare ikke være hårde, så burde alt være i orden..

Kommentér på:
Blå omkring brystet?

Annonce