{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en testikel
  • #1   22. mar 2010 okay .. så skal han vel ha den fjernet ??? øvv noget øvvv... havede jo regnet med at skulle lave lidt hvalpe.. jeg tager lige lidt billeder og ligger ind

• #2   22. mar 2010 Det er ikke sandsynligt, at det ændrer sig.

Diagnosen kryptorchisme stilles når hunden er otte måneder gammel - her er det fuldstændig udelukket, at stenen falder ned.

Så du skal have fat på opdrætter ;o)

• #3   22. mar 2010 Han behøver ikke nødvendigvis at få den fjernet - men det er HELT sikkert, at han ikke skal have hvalpe :o)

• #4   22. mar 2010 nej det skal han i ihvert fald ikke. ´han kan jo helller ikke blive godkendt så smiley

• #5   22. mar 2010 ej øvvvvvvvvv

• #6   22. mar 2010 nå for søren .. så må jeg heller få fat på dyrlægen..
    hmmm øv det ødelage da lige min dag smiley

• #7   22. mar 2010 Den risiko man før har ment der var, er blevet afkræftet, så selvom nogle dyrlæger stadig holder fast i det gamle, så er en anbefaling af kastration af kryptorchide sten på grund af øget risiko for kræft ikke underbygget.

Men generer den ham af den ene eller anden årsag, så skal den naturligvis væk.

• #8   22. mar 2010 jaaa han bliver jo ikke en mindre dejlig hund af det -)
    men tak for hjælpen jeg vil lige ringe og få et tid ved dyrlægen smiley

• #9   22. mar 2010 jeg ville vente en måned eller 2, så ville jeg tage til dr.dyr-få lavet en attest på manglende testikel, derefter tage kontakt til opdrætter og få det økonomiske løst.hvis du gør det nu, risikerer du at skulle endnu en tur til dyrlægen, når hunden er 9 mdr, og betale igen for konsulation.reelt kan opdrætter på det nuværende tidspunkt nægte at godtage erklæring under henvisning til at der er knap en måned til fristen forfalder.Så spar dig selv for de ekstra regninger, og vent

• #10   22. mar 2010 går ud fra du har haft ham fra hvalp. Blev han ik sundhedstjekket dengang? Blev det ik nævnt noget om en manglende sten dengang?
    Drengen fra mit første kuld havde kun en sten som 8 ugers. Solgte ham til halv pris.
    Han er i dag over et år og har stadig kun en sten nede i pungen.
    Rigtig ærgeligt han mangler den, når nu du gerne ville ha "brugt" ham til noget.

• #11   23. mar 2010 jo han var da til sundheds tjek da han var 8 uger . dyrlægen sagde han var sund og rask

Kommentér på:
en testikel

Annonce