"Svømmer" hvalp... "Svømmer" hvalp...
jeg nu skriver jeg igen igen, men jeg er ved at blive skeløjet af hele tiden at løbe panden mod muren.
Har en tid ved dr. dyr på mandag til denne lille hvalp, men ville høre om I har nogen erfaringer om disse svømmer hvalpe.
Har en stærk mistanke om hun er sådan en. Nogen der har haft sådan en hvalp? Er det endt godt i sidste ende?
De andre i kuldet kan gå, endda løbe lidt, men hende her kan tage et enkelt skidt og så falder hun ned, øv bøv. Tænkte at hun bare var langsom i optræk, men nu har de andre gået en uges tid og udviklingen hos dem går stærkt. Hende her er ligsom løst fast, det bliver hverken bedre eller værre. Hun har svært ved at holde balancen.
Har prøvet at støtte hende lidt, og så kunne hun (lidt usikkert) så gå en 5 skridt ca.
Er lidt træt af bekymringer lige nu.. Håber nogen evt har noget positivt at smide ind
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.566
http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=1082/sprog=1/grp=3/menu=5/
Ifølge linl'et er der da en chance for sådan en hvalp :o)
Krydser fingre for jer *S*
mar 2007
Følger: 1 Hunde: 3 Emner: 6 Svar: 47
Hvor meget kunne din Gracie gå da hun var lille? Hvornår kunne hun gå normalt? Kom det lidt af sig selv, eller var det en stor udfordring?
Lise: Jep, det er jo nemlig det, har læst den, tror jeg har læst alt der er om det.
mar 2007
mar 2007
mar 2007
Og hun er stædig, hun bliver ved med at prøve. Og kan godt blive godt gal i låget, når hun triller rundt
mar 2007
jun 2005
Følger: 80 Følgere: 81 Emner: 145 Svar: 1.099
mar 2007
"Svømmer" hvalp...