6.080 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

"Svømmer" hvalp... "Svømmer" hvalp...

jeg nu skriver jeg igen igen, men jeg er ved at blive skeløjet af hele tiden at løbe panden mod muren.

Har en tid ved dr. dyr på mandag til denne lille hvalp, men ville høre om I har nogen erfaringer om disse svømmer hvalpe.

Har en stærk mistanke om hun er sådan en. Nogen der har haft sådan en hvalp? Er det endt godt i sidste ende?

De andre i kuldet kan gå, endda løbe lidt, men hende her kan tage et enkelt skidt og så falder hun ned, øv bøv. Tænkte at hun bare var langsom i optræk, men nu har de andre gået en uges tid og udviklingen hos dem går stærkt. Hende her er ligsom løst fast, det bliver hverken bedre eller værre. Hun har svært ved at holde balancen.

Har prøvet at støtte hende lidt, og så kunne hun (lidt usikkert) så gå en 5 skridt ca.

Er lidt træt af bekymringer lige nu.. Håber nogen evt har noget positivt at smide ind smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Svømmer" hvalp...
  • #1   1. maj 2010 Kender ikke til "svømmer-hvalpe"... men jeg fandt dette:

http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=1082/sprog=1/grp=3/menu=5/

Ifølge linl'et er der da en chance for sådan en hvalp :o)

Krydser fingre for jer *S*

• #2   1. maj 2010 Madam Blå på Dåse: Ih det lyder da rigtig godt, og hvor er hun kær smiley Har haft på fornemmelsen at noget var galt i nogle dage, støvsugede nettet for oplysninger, og fandt frem til disse svømmer. Men der står de har helt flat bryst? Men dette havde din ikke? Det har hun nemlig heller ikke hende her, men alle andre andre syptomer passer til hende?
    Hvor meget kunne din Gracie gå da hun var lille? Hvornår kunne hun gå normalt? Kom det lidt af sig selv, eller var det en stor udfordring?

Lise: Jep, det er jo nemlig det, har læst den, tror jeg har læst alt der er om det.

• #3   1. maj 2010 Tusinde tak for det. Det vil jeg prøve at gå i gang med. Det er jo slet ikke sikkert at det ser så sort ud alligevel. synes Hendes forben er rigtig fine, de ryger heller ikke ud til siderne så meget. Men de der bagben, de vil slet ikke som hun vil.

• #4   1. maj 2010 okay. Hende her nærmere sig de 4 uger, så det er vist bare med at komme i gang med hende. Jeg har heller aldrig hørt om det før. Først da jeg søgte rundt om svar til hvorfor hun ikke kunne gå. Og synes ikke der er vildt meget at finde, men fandt en del på engelsk og lidt på dansk...

• #5   1. maj 2010 Nårh det er dejligt at læse smiley Håber vi skriver samme historie. Nej hun lyder til at være i lidt bedre stand, da hun fx. godt kan komme op.
    Og hun er stædig, hun bliver ved med at prøve. Og kan godt blive godt gal i låget, når hun triller rundt smiley

• #6   1. maj 2010 Det skal jeg bestemt nok smiley

• #7   9. maj 2010 Pernille - Jeg er helt enig med Madame Blå i samtlige antagelser, og jeg har kun en ting at sige - Og det er at du skal se og komme igang, man starter gerne denne træning allerede når hvalpene begynder at kravel/gå så du er næsten 14 dage bagud....

• #8   15. maj 2010 AmazingStaffs: vi er i fulde gang - og der er også fremskridt, små men de er der...

Kommentér på:
"Svømmer" hvalp...

Annonce