Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drægtighedstegn.
  • #2   19. maj 2010 Okay. Men det er nemlig fordi at en af mine venner har haft en tæve til parring her for 1 uges tid siden. Og tæven er blevet meget træt og det var hun nemlig også sidste år da hun blev parret. Kan det mon være et tegn?

• #3   19. maj 2010 jamen det kan det da....det kan også være tegn på falsk drægtighed.
    så der er ingen sikre tegn før man enten får tæven scannet eller kan mærke hvalpene i maven

• #5   19. maj 2010 Men er det ikke meget tidligt at vise tegn kun 1 uge efter? Ejeren af tæven siger godt nok at tæven ret hurtigt viser tegn. Hun har haft hvalpe før.

• #6   19. maj 2010 jeg har kun oplevet det en gang og da kunne vi godt se på fostrene at der var noget i vejen

• #7   19. maj 2010 ikke for at være negativ men jeg har så ikke oplevet de symptomer,,,blødning og opkast i graviditeten og jeg har haft en del kuld efetrhånden

Og slet ikke efter 14 dage...

De bliver mere trætte syntes jeg men som regel først ved 4 uger henne..der kan de begynde at blive tykkere og få større yver men jeg har også oplevet en enkelt tæve der først blev tyk osv da hun var ca 5 uger henne selvom hun skulle have 6 stk

jeg syntes det mest hyppige er ved ca 6 ugers graviditet man rigtig bliver sikker:-)) men der kan også være en meget livagtig indbildsk graviditet

• #8   19. maj 2010 undskyld den tæve var kun ca 1 uge fra at skulle føde og var ikke 5 uger henne

• #10   19. maj 2010 Hope blev anderledes allerede efter sidste parring... hun holdt sig mere for sig selv, blev mere snakkesyg, sov meget, legede ik mere med de andre. Hope har ik haft opkastninger. Men det gjorde min første tæve...

Emelie som venter sit andet kuld nu, har begge gange vist tegn allerede ved sidste parring. Hun er helt stille, sover meget, ligner en der får smæk hver dag fra morgen til aften, er mere krigerisk, leger overhovedet ik med de andre (plejer hun at gøre i stor stil).... hun havde lidt opkastninger i sidste graviditet... hun er ik så langt henne denne gang, så ved ik om hun får det denne gang også. der har ihvertfald ik været noget indtil videre.

Mine begynder først at vise lidt mave i midten af drægtigheden...

• #11   19. maj 2010 helt alm hundetosse: maaske det saa ligger til den race i har at give en bloedning?

Jeg har heller aldrig hverken set eller hoert om en bloedning i draegtigheds perioden..
    min var helt normal de foerste 2-3ugers tid og saa blev hun meget mere mor afhaengig og sov en del mere, hun fik lidt mere lyseroede dievorter efter 3 uger or de voksed sig lidt stoerre og lige omkring 4 uge begyndte hun rigtig at vokse paa maven..
    fik hende dog scannet ved 3 uger.. smiley

• #12   19. maj 2010 helt alm hundetosset......jeg kan ikke se jeg skriver nogen steder at det ikke er korrekt hvad du skriver? skrev det bare fordi det bestemt ikke er alle der gør sådan så en hel ny skulle tænke nå den kaster ikke op og bløder så er den ikke gravid

• #13   19. maj 2010 Okay tak for svar. Ejeren af tæven siger at tæven ikke vil løbe efter pinde mere når hun smider dem og det plejer hun ellers at ville i stor stil.Tæven sover meget. Og disse tegn kom også meget tidligt sidste år da hun blev parret. Så måske er det et tegn på at den er god nok?

• #14   20. maj 2010 Har lige fået en opdatering fra min ven af vedr tæven. Idag er hun fortsat træt og der kommer også klar væske ud af hende? Kan det værre et godt tegn eller et skidt tegn?

• #15   20. maj 2010 jeg tror bare i må være tålmodige og vente og se......lige som os andre :o)

• #16   20. maj 2010 Ja smiley Men det er da godt nok ikke nemt smiley

• #17   17. nov 2010 Hvad endte det med...?? Fik i hvalpe..... smiley

Kommentér på:
Drægtighedstegn.

Annonce