{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  please et hurtigt svar
  • #2   6. aug 2010 Jeg ville ikke tage dem med. Det er jo meget kort tid vi taler om.

• #3   6. aug 2010 Jeg ville ikke udsætte mine hvalpe for unødig smitterisiko i en dyrlægeklinik!

• #4   6. aug 2010 ja nu er du jo taget afsted.

jeg ville tage hvalpene med, hvis de er under 3 uger, for ikke at stresse tæven mere end højst nødvendigt

• #5   6. aug 2010 Så er vi hjemme igen - det tog 15 minutter og hvalpene lå stadig og sov da vi kom hjem smiley

Sille fik en sprøjte og skal på penicillin i 8 dage - det går ikke i mælken og genere hvalpene smiley

Vi fik også en pose diæt/specialfoder med hjem som hun skal have indtil den er tom (1 kg eukanuba)

Hun havde en smule høj feber så godt hun lige blev tjekket smiley

Gad vide om min hunde sygeforsikring dækker noget af al det her? Nå det finder jeg nok ud af når jeg engang får regningen *gg* Hovedsagen er at Sille har det godt smiley

• #6   6. aug 2010 Bianca fik yverbetændelse 2 dage efter fødslen, og jeg tog alle 6 nyfødte med.

God bedring med moren, heldigvis kan hun forsætte med at amme de små.

• #7   6. aug 2010 hordan ser man om der er begyndende betændelse?

• #8   7. aug 2010 Hvis tæven begynder at halse efter fødslen er overstået, så er det fordi der er noget galt.

• #9   7. aug 2010 Hundemor du kan ikke helt regne med det at de begynder at halse, for det gjorde min ikke *ss*

Om aften da jeg sad og kikkede på den lille familie, kunne jeg se hendes bagerste pat var meget meget større og helt udspilet og let rødlig. Det mindede lidt om en ko's yver med let tydelige åre *gg*

Jeg kunne se at hvalpene ikke havde suttet på den pat, da vorten var meget flad (strittede ikke som de andre) så jeg tog en hvalp og hjalp den til at få fat og da den var mæt, tog jeg en anden, sådan at hun blev tømt eller næsten tømt i det bryst.

Næste dag (altså igår) holdt jeg øje med om de tog af den pat - hvilket de ikke rigtig gjorde, så jeg 2 gange i løbet af dagen lagde jeg en hvalp til. Da var det lidt nemmere for den at få fat, da vorten var begyndt at stritte smiley

Men jeg syntes nu at selve brystet var let rød/blålig - ikke helt den samme farve som de andre som var klare og lyse som huden. Derfor valgte jeg at tage forbi dr. dyr (også lidt med bagtanke for hvis det udviklede sig så var det jo dobbelt takst i weekenden *ss*).

Så stol lidt på din fornemmelse og hellere tage afsted eller ringe 1 gang for meget end for lidt smiley

Kommentér på:
please et hurtigt svar

Annonce