{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så kan man ikk vente mere :D
  • #1   28. okt 2010 Kender jeg godt!!! Munthe er 58 dage henne i dag og jeg glæder mig helt vildt...
    Molly er godt nok stor i forhold til hun kun er 49 dage henne!!! Ved i hvor mange der er??
    Det er sjovt at se maven på en der ikke er langhåret.. det har ikke været så nemt at se på Munthe pga håret men nu kan man sagtens se det.. Dog ikke lige så meget som Molly smiley
    Vi fik af vide ved dyrlægen at der er 5 hvalpe.. smiley

• #2   28. okt 2010 Held og lykke.

Eisa er 58. dage henne. Hun er gået i gang med at rode i kassen og hæsser meget. Hun er også meget stor. Tror ikke, vi når gennem weekenden, før hun har født.

• #3   28. okt 2010 Munthe virker derimod meget rolig og ligger i sin kasse men roder ikke rundt.. Og hun er stor men ikke så besværet af det endnu.. Men det er jo første gang jeg prøver det her og ville ønske at man kunne købe sig til sådan en fornemmelse af hvornår det ca. bliver... hehe..

• #4   28. okt 2010 Der er ikke to fødsler, der ligner hinanden, Camilla, men selvfølgelig lærer vi noget fra gang til gang.

• #5   28. okt 2010 hehe jeg ved ikk hvor mange der er i hende så det bliver spændene..

molly har det virkeligt svært ved at gøre rent nede for neden og kan ikk rigtig klø sig selv smiley

glæder mig så meget smiley
    faderen til hvalpene er chapper en lille hvid chihuahua som er her inde

Kommentér på:
så kan man ikk vente mere :D

Annonce