{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

graver i haven {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg "venter" nu 3. kuld hvalpe, Flickas første. Har bøger om jeg venter hvalpe og sat mig ind i stoffet. smiley

Der er nu ca 14 dage til termin og hun er begyndt at grave sig ind under vores haveskur. Har været der inde under og så har vi langt herregårds sten rundt om, de vejer mere end hende. Nu er hun så ved at se om hun kan grave sig forbi dem.
Jeg har sat fødekassen op, men hun ved jo ikke hvad den er til!

Ville i standse jeres hund i at grave, eller bare lade dem gøre det. og så først den sidste uge ikke lade jeres komme i haven selv?
kh Laila


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  graver i haven
  • #1   15. nov 2010 Jeg har hørt at man skal tage hundens efterladning og putte i hullerne de graver og så dække dem til. Det skulle gerne gøre at hunden holder op.

  • #2   15. nov 2010 min første tæve gravede sig også ned op til fødsel.
    Jeg lod hende gøre det, så længe jeg vidste hun ikke var ved at gå i gang med at føde. Der sker jo ikke noget ved det og det er da bedre end de graver huller i gulvtæppe og møbler .
    Så snart der var tegn til fødsel blev hun dog holdt fra de dybe huller.


  • #4   15. nov 2010 jeg har også haft hunde der ville grave bo i haven.

    De har fået lov indtil de begynder at opblokke, jeg skal ikke have noget af en hvalpefødsel nede i et udgravet hul

    Haidu lavede en hel gang under et grantræ og Galia gravede omme bag en rosenbusk.

    men du skal selvfølgelig holde øje med om hun graver så langt ind at der er fare for en sammenstyrtning


  • #5   15. nov 2010 Jeg gjorde det samme som Pia. Hver eneste gang Munthe fik en godbid var det oppe i hvalpekassen. Når jeg legede med hende var det i hvalpekassen. Hver eneste gang jeg gjorde noget der i hendes øjne var godt forgik det i hvalpekassen. Hun brugte rigtig meget tid deroppe.
    I timerne op til fødslen lå hun i stuen et andet sted, men en halv time før den første hvalp kom gik hun ilge så pænt over i hvalpekassen.
    Mit indtryk er at hun syntes at det var et godt sted at være og ikke mindst et trygt sted og derfor valgte hun at føde der...
    Så mit råd.. Bare i gang med gufferne oppe i hvalpekassen.. smiley


  • #6   24. nov 2010 hej

    Lige en opdatering.

    Var ved dyrlægen i går, her kunne vi så konstatere at hun ikke længre har hvalpe i maven. Hun bliver scannet fredag for at være sikker på der ikke er nogen eller noget tilbage.

    Trist hun taber mindst 5 hvalpe som så fine og normalt ud for 3 uger siden.

    æv æv

    LAila


  • #7   24. nov 2010 æv Laila det var trist for jer

Kommentér på:
graver i haven

Annonce