{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Graver i haven.. {{forumTopicSubject}}

Hej!

Vi har vores elskede Mutte! Der er bare lige et problem, hun elsker at grave i bedene! har godt læst at racen gerne vil det! Og hun er snu, for hun gør det kun når vi ikk lige er der, og når vi så kommer, så skynder hun sig væk - for hun ved jo godt at det er forkert! Og har jo lidt det princip med, at man ikke skælder sin hund ud for noget, man ikke har taget den i.. det er somregl det samme sted hun graver. Er der nogen der har nogen forslag???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Graver i haven..
  • #1   17. maj 2009 Lig hendes egne lorte ned i hullerne så stopper hun..
    Har hørt fra flere som har prøvet det at det hjælper smiley


  • #2   17. maj 2009 tror såmænd ikke det er racebestemt, de fleste hunde kan lide at grave, i hvertfald alle de racer vi har haft. Spedielt lige når bedet er ordnet og jorden er løs, så vi er begyndt at sætte kyllingenet rundt om de 'friske' bede og når så jorden har lagt sig, og planterne er fæstnet, så kan vi tage det af igen, så er det ikke så interessant mere:-)

  • #3   17. maj 2009 Vores 3000 kvm. have ligner en golfbane efter vi har fået Kaido. Hun er 1 år gammel nu og jeg orker ikke at gøre noget ved det før hun vokser fra det graveri. Når hun er vokset fra det, kan vi begynde at flde alle hullerne og så græs. Men nu må haven se ud som den gør:-))

  • #4   17. maj 2009 *LoooooooL*

    Ja, vi har også en golfbane ude på græsplænen.... 18 huller, vandgrav, sandgrav og det hele er vist med.... Ikke særligt nemt at slå græs med alle de huller...*G*


  • #5   17. maj 2009 *Tibetansk Mastiff- *Wannabe mafioso*

    Nej, plæneklipperen kommer på arbejde, når den skal bumbe sig igennem sådanne en have........*GGGG* Og så sidder den ind imellem fast i et gigahul, så man skal stå af os skubbe den fri.......*GGGGG*


  • #6   17. maj 2009 Susanne:
    Måske er jeg naiv. Men Lotus voksede fra det, så jeg håber at Kaido følger trop........*GGGGGG*


  • #7   17. maj 2009 Vores har også gravet tunneler. De graver efter muldvaper, og så har de gravet et fint kort over hvor dens gange er. Ja, det er interessant at slå græs herhjemme også...

  • #8   17. maj 2009 Tak for rådene.. Kom gerne med flere, hvis nogen har bud:o) Og Stine - Tror vi vil prøvet det med lortet.. :o)

  • #9   17. maj 2009 Sandkasse/ graveområde Har været et hit herhjemme til min afdøde gravbasse. Bankede 4 brædder sammen til en firkant fandt et sted i haven hvor det ikke ville genere mig. Vendte jorden med (den maskine der findes til det husker ikke navnet) blandede sand i og vendte igen da vi har tung lerjord.
    Firkanten rundt om stykket,gravede lidt godbidder ned så han havde noget at grave efter.
    Så simpelthen aflede når han gravede uden for firkanten og sætte ham igang inde i firkanten det tog 2 dage så gravede han kun inden for den firkant jeg havde lavet. og har uden problemer flyttet den 5-6 gange når ny køkkenhave/blomster bed skulle graves


Kommentér på:
Graver i haven..

Annonce