{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
27.689 visninger | Oprettet:

Helena M
Helena M
Tilmeldt:
29. dec 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

ang priser på chow hvalpe {{forumTopicSubject}}

hej jeg har forelsket mig i chow´en.. så jeg vil høre ad om i kan fortælle mig noget om hvad de ca ligger i med priser.. det skal udelukkede være kæle hund og ikke bruges til udstilling eller avl overhovedet..
og hvad jeg skal kigge efter ved kennel..
sån lidt does and don´ts når jeg leder efter min nye hund.
håber at i kan hjælpe mig..

på forhånd tak

helena


Kommentarer på:  ang priser på chow hvalpe
  • #1   29. dec 2010 Kender ikke prisen, men kontakt en opdrætter og hør om den.
    Går ud fra du ved at Chow chow en i opførsel minder meget om en kat, og ikke er en nem hund.


  • #3   29. dec 2010 (link fjernet)
    De priser jeg har fundet ligger på omkring 8-9000,.


  • Helena M
    Helena M Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   29. dec 2010 i skal have tak indtil videre.. jae har self gjort mit hjemme arbejde ang racen og kender en der har haft en.. en super lækker hund og virker relativt nem at arbejde med smiley

  • Alexander V
    Alexander V Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 47 Svar: 189
    #5   29. dec 2010 Tjek udsendelsen om dem i Dogs 101 på Animal Planets hjemmeside.

  • #6   29. dec 2010 Hvis man vil træne med sin hund.. Og vil noget med træningen konkurrencemæssigt, så en chow nok ikke det oplagte valg, så på den måde er den altså ikke nem.

    Og vores nabo har en chow han.. Den går bestemt ikke af vejen for et godt skænderi gennem hækken med vores hund ( tror nu de er lige gode om det med at skændes)
    Men en ting er helt sikkert.. hvis der ikke var hegn ville de komme til skade begge to.


  • Helena M
    Helena M Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   30. dec 2010 jae ved godt de har deres egen vilje, har set programmet.. hunden skal udelukkende være kæle hund... jae man skal passe på med at lade hunde rende frit, uanset race.. det ved jeg alt om.. det bliver min første chow, men ikke min første hund.. så ved godt at det ikke er så nemt som det ser ud, men jeg er tålmodig og glæder mig over gode resultater i sidste ende...

  • #8   30. dec 2010 Kender også en med en chow, den er god som dagen er lang.
    En rigtig sød bassemand. Meget rolig men kan godt lide en sjov leg. Lidt doven.
    Rigtig sød ved andre hunde, min ene tæve er lidt hysterisk og hun kunne gø af ham lige så tosset hun ville og han lavede bare dæmpede signaler om at han ikke ville hende noget ondt. Så han var skide sød.

    Ellers har jeg ikke mødt nogen, så kan kun snakke på hans vegne.


  • Helena M
    Helena M Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #10   1. jan 2011 jae ved godt at der er nogen sygdomme de kan have.. så ja undersøger forældrene meget grundigt inden jeg køber min bamse .. i skal have mange tak for jeres svar indtil videre...

Kommentér på:
ang priser på chow hvalpe

Annonce