{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.474 visninger | Oprettet:

Import af Fransk Bulldog {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Er der nogle som ved noget om import af Fransk bulldog?
Jeg har fundet en skøn fransk som er blevet importeret fra Ungarn.
Det er en Dansk kvinde som har hentede ham hjem med hensigt på avl, men hun vil alligevel ikke bruge ham da han ikke fik de ønskede mål osv.
Nu søger jeg gode råd. ??? Nogle der ved noget om det ?

Mvh Anne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import af Fransk Bulldog
  • #1   18. mar 2011 Anne .

Hvad er det du gerne vil vide ?

• #2   18. mar 2011 Jeg vil gerne vide om det ok med hund som er importeret, om de kan have sygedomme osv ?
    Anne - med rotterne.
    Hvad mener du med hundehandler ?

• #4   18. mar 2011 Hvor gammel er hunden og hvor i landet er det ?

Ved der er en der henter og sælger i faarborg og en i kbh samt en i aalborg ,,,

• #5   18. mar 2011 Han er godt nok kun 15uger, og undre mig over hun allerede nu kan sige at hun ikke skal bruge ham til avl ?
    Han bor i Nykøbing M. ?

• #6   18. mar 2011 Nej det ved jeg faktisk ikke om hun har ? Hmm.. må jeg lige prøve

• #7   18. mar 2011 Uh hvor ville jeg ikke turde. Der er så mange som handler mops p fransk bulldog fra østlandene. Hvalpene har aldrig set det indvendige af et hus eller en dyrlægeklinik og tages fra moderen alt for tidligt, så hun hurtigere kan komme i løbetid igen og derved lave flere hvalpe.

• #8   18. mar 2011 Selvfølgelig kan den blive syg, det kan alle hunde. Problemet er at HVIS den bliver syg, så er der sikkert ingen hjælp at hente. Nu ved jeg ikke hvor gammel hunden var, da den kom til landet, men der skal jo være beviser for at den er indført korrekt. Hvis den er kommet inden den er 3 mdr, og uden rabies vaccination, så skal der foreligge en importtilladelse fra FVS.

Jo, hunden kan jo godt have en type hun ikke bryder sig om, så at hun ikke vil bruge den, behøver ikke nødvendigvis at være urigtigt, meeeeen, hvorfor ikke købe en dansk hvalp? så har du jo mulighed for at få hjælp, hvis hvalpen mod forventning viser sig at være syg....

• #9   18. mar 2011 Mamalouie.
    Jeg har sendt dig en PB.

• #10   19. mar 2011 Lad være!
    Hvad med at støtte en af de gode opdrættere i stedet for?

Kommentér på:
Import af Fransk Bulldog

Annonce