818 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvad kunne man gøre ? Hvad kunne man gøre ?

Hej HG

Jeg sad og tænkte hvis jeg havde en flot hanhun med tavle og alt er bare perfekt. Lad os sig jeg havde købt en Shiba og min hund så bliver stjålet og personen som har stjålet min hund vil gerne bruge den på deres hunhund lad os sige det er en Lab. så de får dem parret og får det til at se ud som om hunden er løbet væk og hun har fundet den og aflever den tilbage til mig som selvfølgelig har sat sedler op og meld hunden savnet så jeg er jo evig taknemlig..

Men når jeg så ser nogen hvalpe som er blandet shiba og lab, så ville jeg nok blive mistænkelig. men hvad ville jeg kunne gøre i denne situation ?

Mvh Nana O

BEMÆRK: det ikke er en hændelse jeg har set før.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kunne man gøre ?
  • #1   24. maj 2011 Jeg ved ikke helt hvad du mener med hvad du kan gøre.

mener du i forhold til at hunden i første omgang blev stjålet ?
    Eller mener du i forhold til at du bør have betaling for parringen ?

Hvordan vil du bevise at det er tæveejer der har stjålet hanhunden ?

• #2   24. maj 2011 Jeg ville som ejer af shibaen tro han er løbet væk, men han er rent faktisk stjålet af en person som ville lave hvalpe hvor min hund skulle være far..

Jeg ville ikke kunne bevise den er stjålet
    men jeg ville kunne bevise at min hund er far til det kuld hvalpe der ville blive født.

Jeg tænker ikke på betalingen, jeg tænker bare om der overhovedet er noget at gøre i sådan en situation. fordi jeg tænker når jeg kan bevise at min hund er far til de hvalpe og jeg ikke har sagt ja til han parres og det tilfældigvis er hende som har aflevert min hund kunne jeg så på den måde bevise hun har stjålet min hund.

• #3   24. maj 2011 fordi jeg ville jo blive lidt mistroisk at der kommer en blanding lavet med min hund som passer med det tidspunkt han var væk.. og hunden så lige nåede at parre sig med hende som kommer tilbage med min hund.

• #4   24. maj 2011 Nana O. Du har en meget abstrakt tankegang og keder dig vist;-D

• #5   24. maj 2011 Marietta F -

Jeg kan ærligt indrømme at jeg keder mig. smiley

Kommentér på:
Hvad kunne man gøre ?

Annonce