Hvad kunne man gøre ? Hvad kunne man gøre ?
Hej HG
Jeg sad og tænkte hvis jeg havde en flot hanhun med tavle og alt er bare perfekt. Lad os sig jeg havde købt en Shiba og min hund så bliver stjålet og personen som har stjålet min hund vil gerne bruge den på deres hunhund lad os sige det er en Lab. så de får dem parret og får det til at se ud som om hunden er løbet væk og hun har fundet den og aflever den tilbage til mig som selvfølgelig har sat sedler op og meld hunden savnet så jeg er jo evig taknemlig..
Men når jeg så ser nogen hvalpe som er blandet shiba og lab, så ville jeg nok blive mistænkelig. men hvad ville jeg kunne gøre i denne situation ?
Mvh Nana O
BEMÆRK: det ikke er en hændelse jeg har set før.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.416
mener du i forhold til at hunden i første omgang blev stjålet ?
Eller mener du i forhold til at du bør have betaling for parringen ?
Hvordan vil du bevise at det er tæveejer der har stjålet hanhunden ?
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 1.085
Jeg ville ikke kunne bevise den er stjålet
men jeg ville kunne bevise at min hund er far til det kuld hvalpe der ville blive født.
Jeg tænker ikke på betalingen, jeg tænker bare om der overhovedet er noget at gøre i sådan en situation. fordi jeg tænker når jeg kan bevise at min hund er far til de hvalpe og jeg ikke har sagt ja til han parres og det tilfældigvis er hende som har aflevert min hund kunne jeg så på den måde bevise hun har stjålet min hund.
jul 2008
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 1.826
jul 2008
Jeg kan ærligt indrømme at jeg keder mig.
Hvad kunne man gøre ?