{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klipning af hvalpe negle
  • #1   24. jun 2011 Ja du skal klippe dem. Tag en alm negleklipper til mennesker og kun lige spidsen så det ikke bløder.

  • #2   24. jun 2011 ja bestemt må du det....vi klipper gerne vores første gang, når de er 14 dage

  • #3   24. jun 2011 ja. du klipper dem... det er i øvrigt en god træning at starte tidligt med at lære hvalpene at mennesker godt må holde fast på deres poter / klippe negle.
    Gør negleklipning til en hyggestund... tag dig tid... selvom du skal igennem mange negle smiley

    hvis hvalpene er urolig så vær 2 personer om det....en sidder med hvalpen så den syntes at den bare sidder dejligt smiley den anden person sidder så med saksen og kan koncentrere sig om at klippe det rigtige sted (personen med saksen behøver dermed ikke også at skulle styre hvalpen.... passe på den ikke falder ned ol.

    Til hvalpenegle kan du enten bruge en 3i1 eller en specialsaks til hvalpe/katte. (mini udgave af en neglesaks til store hunde).


  • #4   24. jun 2011 Jeg klippede negle på min første gang da hun var omkring 14 dage.. Jeg brugte en neglefil bagefter til lige at runde dem så hun ikke kradsede alt for meget bagefter

  • #5   27. jun 2011 vi klipper fra de er en uge gamle og så hver eneste uge de er hos os.. det er godt for dem at lære.


  • #6   27. jun 2011 tusind tak for hjælpen, har brugt en alm negleklipper til dem og det virkede fint smiley

Kommentér på:
klipning af hvalpe negle

Annonce