Løbetid... hvor blev den af?? Løbetid... hvor blev den af??
Hej.
Har en Tæve på 3 år, en lille blanding på 8 kilo, som har siden sin første løbetid, passet med der har været et halv år imellem, og det her er den 4 løbetid (hun var ikke særlig gamle da hun fik den første) men men den er ikke kommet den skulle have været kommet omkring juni...
kal lige siges hun er en hund der nem og stresse og jeg kørte svendeprøve i april månede, gik fra en kæreste i maj, og tog tre uger væk i juli.. men hun har været passet, at mine forældre i de tider og da jeg var væk i tre uger var hun sammen med min veninde, som hun elsker... vil høre hvad i andre mener?? springer hun den her over?? skal jeg være nervøs over om hun kan blive syg?? hun skal aldrig have hvalpe, men er bange for hun kan blive syg...
(undskyld den er lidt lang) håber nogen kan berolig mig eller fortælle mig hvad jeg skal gøre:S
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 54 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 2.734
okt 2010
Følger: 32 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 56 Svar: 573
Men ud over det, kan der være meget varriation mellem løbetiderne .. vent og se, den skal nok komme ...
min tæve fik sin første da hun var lige under 6 måneder, og der har været ca 6 måneder imellem, men denne gang var der kun 4 måneder imellem .. nogen er i løb en gang om året andre helt op til 3 gange ,..
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 54 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 2.734
men tak for svarende
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 104 Svar: 882
de fleste hunde har det som os. sker der forandringer, stress osv jamen så kan løbetiden godt rykke sig. den skal nok komme
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 159 Svar: 12.789
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.902
Hun kan både helt springe den over eller den kan være rykket frem. Du må bare se.
Løbetid... hvor blev den af??