657 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Løbetid... hvor blev den af?? Løbetid... hvor blev den af??

Hej.
Har en Tæve på 3 år, en lille blanding på 8 kilo, som har siden sin første løbetid, passet med der har været et halv år imellem, og det her er den 4 løbetid (hun var ikke særlig gamle da hun fik den første) men men den er ikke kommet den skulle have været kommet omkring juni...
kal lige siges hun er en hund der nem og stresse og jeg kørte svendeprøve i april månede, gik fra en kæreste i maj, og tog tre uger væk i juli.. men hun har været passet, at mine forældre i de tider og da jeg var væk i tre uger var hun sammen med min veninde, som hun elsker... vil høre hvad i andre mener?? springer hun den her over?? skal jeg være nervøs over om hun kan blive syg?? hun skal aldrig have hvalpe, men er bange for hun kan blive syg...

(undskyld den er lidt lang) håber nogen kan berolig mig eller fortælle mig hvad jeg skal gøre:S

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid... hvor blev den af??
  • #2   2. aug 2011 men tror hun bliver syg af det.. er desværre blevet arbejdsløs fordi jeg er udlært.. så intet bliver det sammen...

• #3   2. aug 2011 Vil dog ikke mene at hun fik løbetid tidligt første gang, når hun er 3 og skal i 4 løbetid. min tæver er 1 år og 10 måneder, hun har lige været i fjerde løbetid ...

Men ud over det, kan der være meget varriation mellem løbetiderne .. vent og se, den skal nok komme ...

min tæve fik sin første da hun var lige under 6 måneder, og der har været ca 6 måneder imellem, men denne gang var der kun 4 måneder imellem .. nogen er i løb en gang om året andre helt op til 3 gange ,..

• #4   2. aug 2011 ja synes det var tidligt når min den store først fik sin løbetid som lidt over et år.. ja prøver at se om hun så kommer i løb til december der skulle hun nemlig igen...

men tak for svarende

• #5   2. aug 2011 min tæve er født aug 2008 og var i løb første gang januar 2009 så nej syndes ikke det er tidligt.

de fleste hunde har det som os. sker der forandringer, stress osv jamen så kan løbetiden godt rykke sig. den skal nok komme

• #6   2. aug 2011 Vejret kan også rykke løbetiderne. Hos os falder forårs-løbetiden min. 2 måneder senere end normalt hvis der har været en streng vinter.

• #7   2. aug 2011 Jeg synes rigtig mange tæver har rykket deres løbetider enten frem eller senere dette forår/forsommer... Min egen gik næsten 3 måneder over tid. OG kender flere tæver der også er 2-3 måneder over termin nu...
    Hun kan både helt springe den over eller den kan være rykket frem. Du må bare se.

Kommentér på:
Løbetid... hvor blev den af??

Annonce