1.176 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Løbetid... Løbetid...

Halløj. Hvor ofte kommer en hund i løbetid?
Jeg skulle hen og købe mig en lille chip, men så blev jeg forelsket i to.. Så dem skulle jeg jo have. Jeg fik af vide at det kan sagtens gå med en dreng og pige, man skal bare skille dem ad når hun er i løbetid..men hvornår og hvor ofte er det lige? smiley

Nogen der ved noget, så bliver jeg glad:=)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid...
  • #1   12. dec 2011 2 gange årligt ca. og de skal holdes fra hinanden ca. 4 uger af gangen

• #2   12. dec 2011 Okan. Er det tilfældigt hvornår eller?... smiley

• #3   12. dec 2011 Hvis du vil have to hunde som vælg at kastarerer eller sterraliserer..
    Så er du sikker og ender ikke op med kuld

• #5   12. dec 2011 Jeg holder mig til at splitte dem ad, jeg kunne godt tænke mig et kuld.. en dag, men da i hvert fald ikke før om et par år smiley

• #6   12. dec 2011 tilfældigt kan man ikke kalde det, men lidt forskelligt fra hund til hund kan det være.... de fleste tæver kommer vel i løbetid første gang når de er mlm 6-8 måneder... derefter kommer de ca hvert halve år, den jeg har nu kommer med 6 måneders mellemrum, hende jeg havde er døde i januar hun gik 8 måneder mellem hver løbetid... man skal altså holde øje og vide lidt om tingene...
    hvis du køber en af hvert køn ville jeg også lade den ene eller dem begge neutralisere... der er flere fordele ved at få en tæve steriliseret da der er visse sygdomme i underlivet man derved jo også undgår..

• #7   12. dec 2011 Hmm, jeg vil tænke lidt over tingene smiley

• #8   12. dec 2011 Jeg kan se at tæven er fra 2009 så for mig at se kan du lige så godt sterilisere den... Det vil bestemt ikke være smart at få hvalpe på den om nogen år pga alderen... Så spar dig selv for besværet med løbetiderne og så få tæven steriliseret

• #10   12. dec 2011 min nabo har en pomeranien som er i løb nu... og ikke ret mange måneder siden den var i løb sidst så vi har regnet ud at det er 3 gange om året... Også blevet enige om at hun er forfærdelig efter hver gang. Værre og værre med hendes gøeri osv

• #11   12. dec 2011 Enig med Louise.
    Ville vælge at sterillisere tæven, da hun så slipper for at være snotforvirret i løbetidsperioden, og du behøver ikke være bekymret for kræft i dén dur.
    Det kan ødelægge rigtig meget hos hannen.

Kommentér på:
Løbetid...

Annonce