3.086 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Abort sprøjte Abort sprøjte

Vi ønsker oplysninger om hvad vi kan forvente for hunden efter abort sprøjte...

Dyrlægen oplyser selvfølgelig om de gængse risici, - livmoder betændelse - sterilisitet - etc -
Men at de nye medicamenter ikke har samme rate af bivirkninger -

Men hvad har i oplevet -

- Reelt abort affald ?
- At hunden har været dårlig i dagene efter ?
- Utilpashed
- Manglende appetit ?

Forholdsregler der skal tages ??

Glæder os til at høre om jeres erfaringer...

Kærligst -

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Abort sprøjte
  • #1   21. nov 2011 Dejligt Charlotte ... Det er jo sådanne historier / erfaringer man gerne vil høre om...

smiley

• #2   21. nov 2011 hmm jeg var det igennem med min sidste tæve. hun virkede ikke til at føle smerte eller gene overhoved og var egentlig sig selv hele vejen igennem. dog vågnede vi op til et ret voldsomt blodbad i sengen midt om natten. vi blev lidt ekstra forskrækkede fordi dyrlægen netop havde sagt at dette ikke ville ske fordi det sikkert bare ville ryge med ud når hun måske sad og tissede. men sådan gik det ikke. dette var dog overstået efter et par timer...

• #3   21. nov 2011 vi har prøvet det i forbindelse med en livmoderbetændelse, det eneste vi oplevede var at hun blev falsk drægtig. Men det er jo intet i forhold til en reel drægtighed. Tidligere har vi en gang brugt den gamle sprøjte som har langt flere bivirkninger. Den mærkede vi intet til overhovedet. Jeg vil til en hver tid anbefale abortsprøjten ved uplanlagt paring. Risici i forbindelse med fødsel er langt større end i forbindelse med abort.

• #4   21. nov 2011 vi har prøvet det i forbindelse med en livmoderbetændelse, det eneste vi oplevede var at hun blev falsk drægtig. Men det er jo intet i forhold til en reel drægtighed. Tidligere har vi en gang brugt den gamle sprøjte som har langt flere bivirkninger. Den mærkede vi intet til overhovedet. Jeg vil til en hver tid anbefale abortsprøjten ved uplanlagt paring. Risici i forbindelse med fødsel er langt større end i forbindelse med abort.

• #5   21. nov 2011 Ginne:
    En god historie kan aldrig fortælles for mange gange 'GG'

• #6   21. nov 2011 Tak for deling af jeres erfaringer -
    Hun skal have den sidst på ugen - da parringen foregik Lørdag - og dyrlægen oplyser at bedste resultat kommer efter 5 - 6 dage - for så sku der ikke være flere levedygtige sædceller i hende - til at befrugte flere æg...

Vi har det selvfølgelig frygteligt med denne uplanlagte parring - men er lykkelige for abort muligheden - smiley

TAK...

• #7   21. nov 2011 Jalte - Dyrlægen her siger at når tæven får den kun 5 - 6 dage efter parringen - så burde der intet komme ud af hende -
    hvilket man dog ofte sku opleve ved abort langt henne i drægtigheden -

• #8   21. nov 2011 det vides ikke præcist, det var en tæve vi købte, faktisk søsteren til jalte. da hun var 8 mdr gammel og hun var drægtig da vi fik hende. men dyrlægen skød på 3-5 uger så det er klart det er noget voldsomere hvis det så var den 5. uge og ikke den 3. men hun var jo kun 8. mdr så ganske forrygt at ha ladet hende beholde de hvalpe..

• #9   21. nov 2011 Jeg har kun brugt alizin i forbindelse med livmoderbetændelse, men ingen bivirkninger heraf heller.

• #10   21. nov 2011 det var jo også kun en forskrækkelse med dette blod, ingen katastrofe kan man jo sige... for mig handlede det mest bare om at hun havde det godt og det virkede sådan trods alt..

• #11   21. nov 2011 Jeg har brugt det i samme forbindelse som Tina og har heller ikke haft bivirkninger

• #12   21. nov 2011 Min ene tæve har fået abortsprøjte Alizin. Der var ingen bivirkninger overhovedet.. Der kom en smule brunligt udflåd da hun enlig ville have født, men dyrlægen sagde det var helt normalt..

• #13   21. nov 2011 Jeg har brugt den 2 gange. egge gange på 35. dagen efter parring.. Den förste gang virkede hun lidt deprimeret närmest men det gik hurtigt over.. Anden gang var der ingen bivirkninger overhovedet

Kommentér på:
Abort sprøjte

Annonce