Andre forumemner med "abort sprøjte?"
Abort sprøjte
Nishka er i løbetid, og igår brød naboens hanhund ind i vores have og sprang på hende :( Så hun skal have sådan en abort sprøjte. Mit spørgsmål er så, hvor hurtigt efter skal hun have den?
Nishka er i løbetid, og igår brød naboens hanhund ind i vores have og sprang på hende :( Så hun skal have sådan en abort sprøjte. Mit spørgsmål er så, hvor hurtigt efter skal hun have den?
Skrevet af: anni gram o - 22. jul 2012
Abort sprøjte?
Er der nogen herinde der kan fortælle hvordan det foregår? Skal tæven blot have en enkelt sprøjte? Skal der en scanning til bagefter? Hvornår skal den have sprøjten? Eventuelle bivirkninger? På f...
Er der nogen herinde der kan fortælle hvordan det foregår? Skal tæven blot have en enkelt sprøjte? Skal der en scanning til bagefter? Hvornår skal den have sprøjten? Eventuelle bivirkninger? På f...
Skrevet af: Charlotte - 29. feb 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Hylde mursten 500 kr.
- Rådgivning støbning gulv 205 kr.
- Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
- Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
- Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
- Ophæng af ting 400 kr.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.124
Ej, men et sted mellem 800 og 2000kr. Det kommer jo an på dyrlægen...
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.220
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 225
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 9 Emner: 130 Svar: 1.258
4 sprøjter (de 2 første virkede ikk) 8 scanninger, antibotika og telefonisk kontakt hver/hveranden dag. 2-3 dyrlæger på hver gang vi var der og super service.
Det var en hård abort, men jeg var superglad for forløbet.
Min lille avlstæve havde forlystet sig med en kæmpehund på en MEGET uheldig springtur. Graviditeten blev opdaget ved 19 dagen, da jeg ku mærke fostrene inde i hende.
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 10 Svar: 257
abort sprøjte?