{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kontrakt og videre salg??
  • #1   22. nov 2011 Det tror jeg ikke - altså med mindre at der bliver lavet en overdragelsesaftale der indeholder dette.

Man kan jo ikke holde 2. køber op på en kontrakt, som de ikke har skrevet under på.

• #2   22. nov 2011 Du kan jo lave det sådan at hvalpen ikke må sælges videre uden en lign. kontrakt hvori der står at den ikke må bruges til blandingsavl

• #3   22. nov 2011 ok, mente heller ikke det kunne lade sig gøre når nye ejer ikke havde skrevet under. men skulle lige være sikker smiley

• #4   22. nov 2011 Michelle, det er korrekt, det gælder desværre ikke, hvis hunden sælges videre,
    medmindre køber nr. 2 er gjort opmærksom på kontrakten - og de er de sjældent i den slags sager. Køber nr. 2 handler "i god tro" og kan derfor ikke siden bindes op på køber nr. 1's kontrakt mod sin vilje. Ærgerligt - hvilket er grunden til, at man skal sørge for en god kontakt, så man kan tage hunden hjem selv, hvis den skal have nyt hjem, så man kan lave en ny kontrakt med den nye køber.
    Håber det var forståeligt.

• #5   22. nov 2011 mange tak for svar. det er ikke noget der er sket smiley men mere bare noget jeg har tænkt over. de kontrakter jeg har på mine hvalpe skal jeg have besked og inddrages i evt omplacering. smiley

Kommentér på:
kontrakt og videre salg??

Annonce