Ihh altså hvorfor lyve!!! Ihh altså hvorfor lyve!!!
Ja gud hvor bliver jeg bare harm over for folk der lyver om deres opdræt for at få det solgt!
kender hende her som har den her han og tæve, hun har fået hvalpe for første gang, hun ved ikke hvor hendes hunde har stamtavle, hun går ud fra det er DRU, og hun siger hun bare kan få stamtavlerne når hun vil. fordi hun har købt sine hunde af sin moster, Men i hendes salgs annonce skriver hun at de er blevet væk. hvorfor fortælle to forskellige ting? hende hunde er ikke engang blevet avlsgodkendt så den der tavle snak kan hun da lige så godt komme op i numsen. og så sælges de desuden til 8000 for en han og 9000 for en tæve. hun udstiller ikke. så jeg synes godt nok de der priser er noget høj!
eller er det bare mig?
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.421
noget helt andet er om de bliver solgt til prisen :-9
Uanset race (eller blanding) å synes jeg det er en høj pris for hvalpe uden tavle
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 21 Emner: 168 Svar: 1.198
okt 2006
Mange gange drejer det sig kun om penge! ikke individet bag.
Det eneste man kan håbe på er at nye hvalpekøbere er i stand til at stille sig selv spørgsmålet hvorfor har forældrer tavle uden at opdrætter kan dokumentere dette og i såfald hvorfor har man valgt ikke at avlsgodkende hundene - hvad ønsker opdrætter at skjule...
Det jeg syntes er det værste er at folk ikke sætter sig ind i hvilke sygdomme der er hos de enkelte racer og sørger for at den hund de køber er undersøgt. Der er alt for mange som desværre siger - en tavlehund kan også blive syg... Selvfølgelig kan den det, men der er sgu forskel
dec 2010
okt 2006
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.036
Undre mig tit over priser på tavleløse hvalpe.
dec 2010
ohh ja, jeg har skam også tænkt mig at følge lidt med
men det skulle ikke undre mig at hun nok skal komme af med dem på en eller anden måde. hun var ved at sælge den ene til en pige i vores klasse, 18 år, smidt ud fra både mor og far, har ikke noget sted at bo = bor hos veninder rundt omkring, er kun på su, dvs hun er ene forsøger til hunden, bruger alle sine penge på tøj, selvom hun godt ved hun ikke kan betale regninger osv. og så overvejer hun at flytte hjem til sin mor og stedfar igen, selvom han er møg voldelig over for hendes mor, og truer hende selv. det ville være et kønt syn med en lille vovse der pisser på hans gulvtæppe, som om han ikke ville flippe helt skråt!!!
der kunne jeg så heller ikke tie stille. så tror ikke hun skal sælge til hende alligevel, fatter simpelthen ikke nogen mennesker!!!
Ihh altså hvorfor lyve!!!