500 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvor er moren til mine kommende hvalpe Hvor er moren til mine kommende hvalpe

Cavalier king charels spaniel han søger sød tæve til nermere bekendtskab!!
Gizmo er en dejlig 100% ren cavalier han, dog uden stamtavle.
Jeg leder efter en tæve der vil være mor til Gizmo´s hvalpe, da jeg meget gerne vil have en efter ham, hun skal ligne en cavalier men vi er ligeglad med afstamning.
Jeg ved han er 100% ren men har ikke haft mulighed for at lave en stamtavle på ham, men vi håber der er nogen der vil være intresserede alligevel.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er moren til mine kommende hvalpe
  • #1   11. feb 2005 Hej

håber i finder en lille dame til jeres meget skønne hund..... jeg kan ikke rigtig hjælpe jer da jeg ikke har sådan en hunde race..... men held og lykke med det.....

• #2   11. feb 2005 Tusind tak jeg håber det også, for jeg vil så gerne have en efter ham, han har bare det dejligste sind.

• #3   11. feb 2005 Det kender jeg godt da min soui mor fik hvalpe skulle vi ellers ha solgt dem alle sammen men lille nickie som ses her på billede kunne jeg bare ikke sælge..... og i dag er han næsten 2 år og er lige blevet far, og nej hvor ville jeg gerne ha en af dem (de står også til salg her inde)
    men da jeg har 4 hunde og bor inde i byen så går det ikke rigtig, men det er svært at de alle sammen skal sælges.........

• #4   11. feb 2005 Tanja,
    Jeg kan godt følge dig, jeg skal selv ha killinger på 2 af mine katte og jeg er da begyndt at tænke på at beholde en selv, men jeg har 3katte og en hund nu og der sku jo gerne komme en hund mere....

• #5   23. feb 2005 Hej,
    Kan Molly bruges.
    Hun er godt stamstavlehund men vi er ikke intereseret i stamtavlen.
    Vi skal kun bruge molly til familiehund. vores lille pige har derfor ikke været på nogen udstillinger og kommer det heller ikke.
    Men vi vil gerne have hvalpe på hende til sommer ( løbetid ca juli)
    knus til Gizmo fra molly:-)

Kommentér på:
Hvor er moren til mine kommende hvalpe

Annonce