{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Hvad leder i efter i en hvalp ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en rød cocker spaniel pige.

Så hvis I tager udgangspunkt i at forældrene er cocker spaniel(jagthunde).

Hvad ville i søge/kigge efter ?

-enten efter hvordan forældre er
-bare kigge på om de er sød.
-om hvalpene har gode enskaber inden for jagt, sød, børnevenlig eller lign. ???
- Andet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad leder i efter i en hvalp ?
  • #1   3. aug 2012 Uanset hvad kræet så skulle bruges til, ville jeg kigge efter sundheden (altså i anerne, det er jo begrænset hvor meget der kan ses på en lille hvalp), sind og så ellers prøveresultater og det ville jo så være markprøver når det er jagthunde.

• #2   3. aug 2012 Sundheden og mentaliteten i hele familien. Dette ville jeg tjekke på hundeweb og var resultaterne ikke tilfredsstillede ville jeg kigge videre.

• #4   4. aug 2012 Linjerne i forhold til brugsegenskaber, sundhed i anerne - dette er på plads inden jeg ser hvalpen første gang.
    Når jeg så ser hvalpen, så vil jeg have en nysgerrig hund, der gerne vil snakke, den skal være villig til at lege, til at jage og afhængig af dens alder, så vil jeg gerne se dens greb - det skal bruges i vores sport.

Jeg vil meget gerne se den væk fra dens mor, dens kuldsøskende og kennelmor og kennelfar. Så den kommer med os lidt væk fra dens vante omgivelser med os, hvor vi så ser, hvordan den gebærder sig. Den skal også her være nysgerrig og velvilligt følge med. Gerne tage kontakt og lege.

Kommentér på:
Hvad leder i efter i en hvalp ?

Annonce