Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken farve er de?
  • #1   6. okt 2012 Jeg kan altid sige at :

1 tæve, hvid med brun
    1 hanhund, sort med lidt hvid og brun
    1 hanhund, brun med lidt hvid
    1 hanhund, brun med meget hvid

Men har farverne ikke nogle specifikke navne, jeg har søgt lidt på nettet men synes ikke rigtig jeg kan finde noget smiley

profilbillede
  • #3   6. okt 2012 jeg ville sige at 1 var tricolor, 2, 3 og 4 enig med christina

• #5   6. okt 2012 Burde man ikke vide hvad farve ens tæve har før man parre den?

• #6   6. okt 2012 Vil sige som Christina (fairytales), dog nr. 3 som creme m. Hvid

Moren har samme farve som hvalp nr. 3.

• #7   7. okt 2012 Tusinde tak for hjælpen! smiley

*Christina* : Synes virkelig din kommentar er dybt nedladende! Jeg købte min tæve da den var gravid, derfor har jeg ikke "tænkt" over hvilken farve hun skulle være.. Og jeg kan jo sagtens se hun er hvid med creme, men det kunne være der var en anden måde at sige det på.

Grunden til jeg gerne vil vide hvilke farver de har, er fordi jeg kigger rundt for at se hvad folk egenlig søger, og har set flere der skriver rød fawn, black tan. osv, nogle af farverne har jeg styr på, dog vil jeg gerne være lidt mere sikker så jeg ikke skriver jeg har nogle farver, som bestemt ikke er de farver som egentlig er der.

• #9   7. okt 2012 Ja den er den nok, men det er jo bare min mening. Stakkels tæve at skulle skifte hjem mens den er drægtig...

• #10   7. okt 2012 Mange tak! smiley

* Christina *, ja, det er synd.. Men kan så fortælle at hun har fået det bedre nu, fremfor der hvor hun var! :-),

• #12   8. okt 2012 Bare tag tydelige billeder af hvalpene hver for sig..... så kan folk da selv se , hvad farve de har.....:D

Kommentér på:
Hvilken farve er de?

Annonce