Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken farve
  • #1   27. mar 2013 Må jeg spørge hvorfor I vil blande dem?

• #2   27. mar 2013 man kan få begge farver da stamfaderen til de hvide var alm. farve og der i alm.kuld kan dukke hvide op og i de hvide kuld kan dukke farvede hvalpe op. Men spørger som "medløber" , hvorfor i alverden blande de 2 ?

• #3   27. mar 2013 Som de andre også skriver, så kan man få begge farver... Hvor mange der bliver hvide er umuligt at svare på. Det kan være alt lige fra 0 til dem alle.

• #4   27. mar 2013 Dit spørgsmål svare lidt til at spørge hvilken øjenfarve et barn får, hvis moderen har blå øjne og faderen brune smiley Der er ingen garantier.

Så det er ikke til at sige hvor mange du vil få af hver, da der er chance for det hele.. Min schæferblanding (der er også mange andre racer indover) havde en farfar som var hvid, og mange af hendes søskende var hvide, selvom hendes far er en "alm" schæfer, og moderen også næsten så "alm" ud... Så hvis du gerne vil have hvide hvalpe, så er jo mest fornuftigt med hvid + hvid smiley

• #5   28. mar 2013 Ikke min hund men min nabo s.
    De vild lave et kuld eller 2 både PGA temperamentet og begge hunde har gode gener.Og 3 er hvalpene er allerede reserveret. 2 af dem skal bruges til politihunde smiley

• #6   28. mar 2013 Silly - Det med øjnfarve er nemt at svare på hvis man har haft biologi i skolen. Brune øjne er dominante så derfor alt efter om forælderen med de brune øjne har BB Bb - så vil barnet have 75% - 100% chance for at få brune øjne smiley

Til TS :
    - Du kan få begge farver, dog tænker jeg at det her må være 50/50, da jeg ikke ved om det ene gen er vigende ift den anden smiley

• #7   28. mar 2013 Lizette: politiet bruger ikke noget som helst med hvidt i. De har faste kenneler de køber hos. Hvis der er nævnt noget som helst er det politihundeforenings folk og de er så absolut ikke alle sammen politifolk.

HUsk at den hvide som absolut minimum skal være undersøgt for MDR-1 og DM udover HD/AD.

Schæferen skal være HD/AD fotograferet som et absolut minimum.

• #8   28. mar 2013 Enig med Sarah. Politiet køber faste steder, intet med hvidt i og kun med stamtavler.

• #9   28. mar 2013 faktisk kan man heller ikke træne i politihundeforeningen heller .. for hvalpene vil lige meget hvad være blandingsracer uden DKK bog og det skal der til for at træne i PH.

• #10   28. mar 2013 Nemlig. Sååå...

• #11   28. mar 2013 Bare hvad jeg fik af vide af min nabo... Deres egen dyrlæge de bruger...
    ¨Har ikke forstand på schæfere ellers

• #12   28. mar 2013 Så har din nabo vist fortalt en lille røver smiley Hehe

• #13   29. mar 2013 Anya&Pandapigen: Ja jeg har haft biologi. Og jeg har hørt brun er dominant, men procent-tal er jo stadig ikke garantier for noget smiley Der er jo så mange variabler i generne. Eks. har min far brune øjne, min mor blå. Vi er 2 ud af 3 børn som har blå smiley

Så jeg giver ikke så meget i, at brun er mere dominerende, selvom det er rigtigt nok at det generelt er tilfældet smiley

Sorry for off-topic

• #14   29. mar 2013 Silly - Ja men nu skal man jo også huske at det kommer an på bedsteforældre og derude af os smiley

• #15   3. apr 2013 Ja, din nabo har vist så ikke talt helt sandt...
    Som de andre også skriver, så bruger politiet ikke blandingshunde smiley
    Og man kan heller ikke komme ret langt som civil hundefører i PH med en hund uden tavle. Dog kan man få dispensation, men det er yderst sjældent smiley

Kommentér på:
Hvilken farve

Annonce