1.275 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Stephaniie S
Stephaniie S
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8

Hvilken farve? Hvilken farve?

Ja nu er jeg her igen:P og lover så snart jeg får min lille hund så skal jeg nok lade være med at spamme HG's forum:):)

Nu ved jeg godt at man ikke altid skal gå efter farven på ens hund men derfor har man jo lov til at drømme lidt ikke?:p

HVIS nu du skulle have en chihuahua hvilke farve ville du så vælge den i?

(Dette er lidt en hyggetråd)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken farve?
  • #1   25. jun 2011 jeg ved at jeg ikke vil have en hvis Bull Terrier miniature næste gang... så selvom man ikke skal gå efter farven, så gør jeg det lidt...

jeg er mest til de korthåret, hvis det skal være... og så gerne sådan lysebrun med hvide aftegn...

• #2   25. jun 2011 jeg troede min næste chihuahua skulle være brun...men nu kommer kata på fredag og hun er smuk gylden...så farven fik en anden lyd...så hun vandt på sin charme:)

• #3   25. jun 2011 Elsker chokolade ,,husky og blå:-))

• #5   25. jun 2011 DKK.... ja vi er enige.. men jeg har stadig preferencer, når det kommer til farven... helst rød eller fawn.. medmindre en hvalp bare lige er mig, så tager jeg den ´"rigtig" farve eller ej smiley

• #6   25. jun 2011 Jeg har ingen anelse.. Jeg falder altid for hundens personlighed.
    Tess er bare 'kedelig sort' men ELSKER hendes personlighed smiley

• #7   25. jun 2011 Hverken husky eller lilla er godkendte farver i DKK Majbritt :o))

For mig har en hund ingen farve, men kan med bestemthed sige at jeg ikke vil have en blå ....

• #9   25. jun 2011 Præcis Dkk !!:o)) Jeg er så glad for min race ikke er så "in" mere, da Paris Hilton vist har slået sig på en anden race nu...

Det der desværre sker når en race bliver moderne er jo der bliver skamavlet på alt der kan gå på 4 ben alene for profittens skyld.

• #10   25. jun 2011 Jeg har 6 chi'er ....alle i forskellige farver :o)) Må dog indrømme jeg har en svaghed for de chokoladefarvede MEN det skal være de smukke racetypiske og dem findes der ikke mange af...

• #11   25. jun 2011 Lone: Synes da stadig at chihuahuaen er utrolig in? Jeg ser flere og flere unge piger herude hvor jeg bor købe chier, det er helt vildt!

Vil gerne lige sige at farven selvf ikke er det vigtigste, men man har vel lov at drømme om en farve:) vil hellere vælge hvalpen af personlighed en frem for farven:)

• #13   25. jun 2011 Stephanii ...slet ikke som for omkring 4-5 siden. Der var det nærmest umuligt at få fat i en DKK chi... Det var meget almindeligt at de kostede mellem 10 og 18 tusinde...

• #14   25. jun 2011 Majbritt...Han er eddermame også en charmebøf af dimmisioner :o)) Meeen ved hans far elsker ham overalt så tror ikke du får held til at stjæle ham :o))

• #16   25. jun 2011 DKK...jeg er også en af de åndsvage der ikke bytter ud :o) Her bliver de til de er mæt af dage hvis de først er kommet ind...:o)

Jeg har en Papillonblanding som nu er knap 9 år ..hende gav jeg 2500 for ...Jeg vidste ikke jeg ikke kunne leve uden hende før vi fik øjenkontakt så var jeg solgt ...Må sige jeg aldrig har fortrudt det køb ..

• #17   25. jun 2011 Hehe Majbritt .......:o)

• #18   25. jun 2011 nu har jeg jo allerede nogle forskellige farver og har haft hvalpe i forskellige farver og går ikke efter farven, når jeg vælger, men jeg kunne godt tænke mig at har noget i retning af creme, gylden, måske også noget lys brindle...jeg kan lide næsten alle farven, vil bare ikke har blå, lilac, merle og sådan noget, men som sagt er det ikke farven der tæller og heller ikke om det er kort- eller langhåret

• #19   25. jun 2011 DKK...BYB har sikkert en masse penge ...tjent på hovedløs og respektløs avl på deres hunde...Når de ikke kan mere er det ud til højre og nye flytter ind...Kan med min allerbedste vilje ikke forstå hvordan de kan behandle menneskets bedste ven på den måde :o(

Mine hunde er fuldgyldige familiemedlemmer og behandles med kærlighed og respekt. Som skrevet tidligere er jeg åndsvag. Har store ambitioner rent udstillingsmæssigt , men kan bare IKKE sende en hund videre fordi den ikke opfylder mine drømme på de bonede gulve. :o)

• #21   25. jun 2011 Majbritt ..:O))))) Hellere det end købe og smide ud mentaliteten . Jeg har 5 tæver og en hanhund liggende her i sofaen ved siden af mig. Havde store drømme om at blive opdrætter ...Har gjort alt det rigtige og har til dato haft 2 kuld hvalpe. Jeg fandt ud af at det bare IKKE er mig, jeg tuder som et lille barn når de rejser og er så bange for hvilken fremtid de må få ...Også selvom mine hvalpekøbere bliver valgt med største omhu...

Har måttet indse jeg nok ikke har psyken til det . Jeg er bare mest til tæver , de passer bedst til mig og mit temperament.

Den lille jeg lige har købt hjem fra Italien er købt med henblik på hun skal blive min næste udstillingshund. Hendes opdrætter måbede da jeg fortalte at jeg sikkert aldrig trækker hvalpe på hende og hvis jeg gør kun et enkelt kuld :o)))

DKK...så enig :o))

• #22   25. jun 2011 Hedam...så sandt , men ikke desto mindre eksisterer "huskyfarven" da i dit forbund ?

• #24   25. jun 2011 Hehehe....Majbritt Kan godt se du ikke har været for heldig .....eller har du ? Tror du elsker dem uanset hvad :o))

• #26   25. jun 2011 :o))

• #27   25. jun 2011 ;o))

• #28   25. jun 2011 Ellers må du have en chi

• #29   26. jun 2011 Jeg nede intet om husky ikke var godkendt...ved nogle fprbund udstiller dem ihvertfald

• #30   26. jun 2011 Den er ikke DKK's farveliste....Den ville sikkert hedde to eller 3farvet i vores forbund

Kommentér på:
Hvilken farve?

Annonce