{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Jeres erfaring?? {{forumTopicSubject}}

Nu er det kun et spørgsmål om tid, inden hvalpene kommer til verden, men jeg synes Sasha er meget rolig, hun bygger hverken rede eller noget.. Gjorde jeres tæver det? altså byggede rede flere dage før?? Hvordan var jeres tæver de sidste dage i drægtigheden? Der er masser af liv i hendes mave og det kan også ses udenpå, men hun er simpelthen så rolig, selv om hun har termin i morgen.. Hun gør ik rigtig andet end at sove, og så tisser hun mere end hun plejer på sine ture.. dog kommer hun ik på de lange ture mere, kun lige rundt her i området da hun hurtigt bliver træt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres erfaring??
  • #1   28. nov 2012 Lúa var sig selv. Hun lavede dog en hule under trappen i kælderen, og gik derned når hun var træt.
    Først da opblokningen gik i gang, begyndte hun at skrabe i underlaget, halse og tømme sig udenfor.
    To dage efter fødslen flyttede hun hvalpene ned i kælderen, så hun vidste tydeligvis at det var bedre dernede. De boede i kælderen de næste tre uger.

• #2   28. nov 2012 jeg har haft tæver der startede redebygningen en uge før og lige nu er det Fanny, der er avlstæven herhjemme og hun giver ikke tegn på at fødslen er nært forestående.
    sidste gang vidste jeg at hendes temperatur var under 37, der blev den i næsten et døgn, hun spiste morgenmad og var med på gåtur, en halv time efter turen satte hun sig op i sofaen, strakte hals og fødte 10 min senere, kun fordi jeg kunne genkende den måde hun strakte halsen på, nåede vi at lægge plastik og aviser under et tæppe i sofaen

• #3   28. nov 2012 ok det var godt at høre.. Sasha har ik lavet noget lignende, hun ligger bare i sin fødekasse her i stuen ved siden af sofaen, og så sover hun utrolig meget.. hun sover inde hos os i soveværelset om natten, og hun er begyndt at komme op i vores seng og lægge sig, selv om hun aldrig har gjort det før, men det er det eneste usædvanlige ting hun gør..

• #4   28. nov 2012 Er hun egentlig parret med jeres egen hanhund? smiley

• #5   28. nov 2012 Ja hun er parret med vores egen.. Hun blev parret i Sverige først gang, men da gik hun tom, og anden gang blev hun parret et andet sted hvor hun også gik tom, så nu valgte vi at prøve en sidste gang med vores egen, og det lykkedes så smiley

• #6   28. nov 2012 Spændende han har sådan en flot farve, og gode aftegn smiley

• #7   28. nov 2012 Vores har aldrig gravet før lige op til presseveerne. De plejer ikke at spise samme dag og de tømmer sig med tynd mave og de tisser meget timerne op til. Vores tæver har blokket op - virkelig blokket op - i et døgns tid og så har de smuttet hvalpene som mandler, selv dem over 300 gr og sædefødsler, hvilket er mere normalen end undtagelsen i vores race (ved ikke om det er anderledes hos andre)

Kommentér på:
Jeres erfaring??

Annonce