906 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
18 Svar
søger ny hund søger ny hund
hej allesammen
jeg vil meget gerne have en hund til og jeg har valgt hvad race der passer til mig og familien
er der nogle der har en bulldog de vil af med ell. ligned¨'
så vil jeg gerne kontaktes
vis du er intra så skriv og få meget mere information
0 synes godt om
maj 2012
Følger: 9 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 1.004
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 17 Hunde: 9 Emner: 60 Svar: 817
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.346
Meget velovervejet
dec 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
og jeg ved godt at det ikke er en race
dec 2012
sep 2011
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 486
Nåeeh sådan en bulldog.. Jamen så tror jeg lige jeg har en på hånden til dig
Nej spøg til side... Du må vist udtrykke dig lidt mere klart. Synes det er meget flabet svar at komme med, når folk forsøger pænt at spørger ind til hvilken slags bulldog du tænker på!
sep 2011
Jeg synes at kunne læse på dit indlæg at du ikke har så mange penge, hvilket er fair nok, det bliver man jo ikke useriøs af.
Men at man ikke vælger en specifik race, men blot søger en der har med bulldog at gøre, virker for useriøst.
Jeg synes du skal besøge nogle forskellige opdrættere, se en FB, EB osv, læs om dem, spar op og så købe en god, sund og rask hund.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 95 Hunde: 4 Emner: 959 Svar: 18.142
Det ved vi jo ikke, men har du ikke det så er en Bulldog nok lidt farlig at købe, for er det ikke en meget ansvarlig opdrætter du køber af så risikerer du, efter hvad jeg efterhånden har læst af indlæg herinde at stå med en hund der kan have en eller flere lidelser der kræver dyrlæge og medicin ofte, i perioder eller måske livslangt, så så er det ikke godt ikke at have enten godt med penge eller råd til en god sygeforsikring...
Tror ikke mange herinde vil forære en hund af gode gener væk, den har de jo så nok selv givet mange penge for...
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.994
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 927
Det hedder dobbelt forsikring,det kan også hedde,dobbelt dyrlægebesøg,du har jo hund i forvejen,tænk hvis begge dine hunde får f.eks.dårlige poter,af al det salt der smides på gader og fortorve.Og,så hedder det også dobbelt potevoks,og potevoks kan være dyrt,og udrøjt.
Og,så hedder det også dobbelt op vedr.div.vaccinationer ect...
Har selv,inden for det sidste fået tilbudt henholdsvis Fransk Bulldog,og en 3.årig mops,og begge GRATIS.Jeg kunne fristes,men sagde nej,fordi,2 stk.hunde ville ruinerer mig
.Min ene mops skal have det bedste af bedste,på denne jord,og det samme,skulle for en nr.2 hund,og DET har jeg slet økonomi til.
En,anden ting,at det kræver også,hvis du skulle stå i en pasnings situation,så er det to styk hunde der skal passes,(jeg,personligt ville faktisk ikke gide stå model til at passe 2 styks hunde).Eller på et hundepensionat,2 styks hunde,der kan du nemt komme op på at skulle betale,for en uge ca.3000.-hvis det holder.
så,tænk dig godt om.
hilsen
vibeke
dec 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 961
Hmm..
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.079
dec 2012
jeg sletter det her indlæg og finder en hjemmeside hvor folk tar en seriøs
maj 2007
maj 2007
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.050
Har man ikke mange penge skal man virkelig tænke sig ved køb af hund.
Der er forsikringer, mad kurv, legetøj, dyrlæge osv der skal betales.
Også hvis hunde pludselig bliver syg
Der er ret stor forskel på de forskellige bulldogs, hvad er det du gerne vil med hunden?
Og så bliver der også skrevet du skal oprette en annonce i markedet da du ikke må lave en i forum. Dette er ikke vores regl men en regel på HG
Opret en annonce og skriv lidt om dig selv, hvad du ønsker og hvad du kan tilbyde. Så er det lettere for folk at se om de har en hund der passer dine krav
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.346
søger ny hund