Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger ny hund
  • #1   14. jan 2013 "bulldog" er da ingen race.... smiley

• #2   14. jan 2013 Du har fundet ud af hvilken race du gerne vil have, og alligevel spørger du om der er nogen der har en bulldog eller lignende... Tror du skal tænke lidt mere over det

• #3   14. jan 2013 Haha.
    Meget velovervejet smiley

• laura J
    laura J Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   14. jan 2013 ja det synes i no........... har tænkt længe over det og det skal bare være en bulldog

og jeg ved godt at det ikke er en race smiley jeg blev ikke født igår

• laura J
    laura J Tilmeldt:
    dec 2012

#6   14. jan 2013 jaja

• #7   14. jan 2013 Det er også en god idé at sætte sig ind i præcis den race man vil have, da det er et krav hos langt de fleste.

• #8   14. jan 2013 "jaja"

Nåeeh sådan en bulldog.. Jamen så tror jeg lige jeg har en på hånden til dig smiley

Nej spøg til side... Du må vist udtrykke dig lidt mere klart. Synes det er meget flabet svar at komme med, når folk forsøger pænt at spørger ind til hvilken slags bulldog du tænker på!

• #9   14. jan 2013 TS
    Jeg synes at kunne læse på dit indlæg at du ikke har så mange penge, hvilket er fair nok, det bliver man jo ikke useriøs af.

Men at man ikke vælger en specifik race, men blot søger en der har med bulldog at gøre, virker for useriøst.

Jeg synes du skal besøge nogle forskellige opdrættere, se en FB, EB osv, læs om dem, spar op og så købe en god, sund og rask hund.

• #10   14. jan 2013 TS har du ikke mange penge ??

Det ved vi jo ikke, men har du ikke det så er en Bulldog nok lidt farlig at købe, for er det ikke en meget ansvarlig opdrætter du køber af så risikerer du, efter hvad jeg efterhånden har læst af indlæg herinde at stå med en hund der kan have en eller flere lidelser der kræver dyrlæge og medicin ofte, i perioder eller måske livslangt, så så er det ikke godt ikke at have enten godt med penge eller råd til en god sygeforsikring...

Tror ikke mange herinde vil forære en hund af gode gener væk, den har de jo så nok selv givet mange penge for...

• #11   14. jan 2013 Hvor gammel er du?

• #13   14. jan 2013 Uanset hvilken alder du har,så tænk dig godt om,vedr.hund nr.2

Det hedder dobbelt forsikring,det kan også hedde,dobbelt dyrlægebesøg,du har jo hund i forvejen,tænk hvis begge dine hunde får f.eks.dårlige poter,af al det salt der smides på gader og fortorve.Og,så hedder det også dobbelt potevoks,og potevoks kan være dyrt,og udrøjt.
    Og,så hedder det også dobbelt op vedr.div.vaccinationer ect...
    Har selv,inden for det sidste fået tilbudt henholdsvis Fransk Bulldog,og en 3.årig mops,og begge GRATIS.Jeg kunne fristes,men sagde nej,fordi,2 stk.hunde ville ruinerer mig
    .Min ene mops skal have det bedste af bedste,på denne jord,og det samme,skulle for en nr.2 hund,og DET har jeg slet økonomi til.

En,anden ting,at det kræver også,hvis du skulle stå i en pasnings situation,så er det to styk hunde der skal passes,(jeg,personligt ville faktisk ikke gide stå model til at passe 2 styks hunde).Eller på et hundepensionat,2 styks hunde,der kan du nemt komme op på at skulle betale,for en uge ca.3000.-hvis det holder.

så,tænk dig godt om.
    hilsen
    vibeke

• #14   14. jan 2013 Du søger en hund, men forventer at indehaver/sælger af hunden skal kontakte DIG, for flere oplysninger?!
    Hmm..

• #15   14. jan 2013 Hvilken bulldog er det du leder efter?

• laura J
    laura J Tilmeldt:
    dec 2012

#16   14. jan 2013 det så dejligt med posative svar......

jeg sletter det her indlæg og finder en hjemmeside hvor folk tar en seriøs

• #17   14. jan 2013 Hvis du gerne vil blive taget seriøst, så må man optræde på en seriøs måde. Du opføre dig som en vranten teen.

• #18   14. jan 2013 Og det afføder ikke respekt.

• #19   14. jan 2013 Laura - som jeg lige læser alles svar så prøver de faktisk at hjælpe dig på forskellig vis.

Har man ikke mange penge skal man virkelig tænke sig ved køb af hund.
    Der er forsikringer, mad kurv, legetøj, dyrlæge osv der skal betales.
    Også hvis hunde pludselig bliver syg

Der er ret stor forskel på de forskellige bulldogs, hvad er det du gerne vil med hunden?

Og så bliver der også skrevet du skal oprette en annonce i markedet da du ikke må lave en i forum. Dette er ikke vores regl men en regel på HG

Opret en annonce og skriv lidt om dig selv, hvad du ønsker og hvad du kan tilbyde. Så er det lettere for folk at se om de har en hund der passer dine krav smiley

• #20   14. jan 2013 Det er en annonce i fora, her hører det ikke til men i marked!

Kommentér på:
søger ny hund

Annonce