776 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Spørgsmål ang Grand danois og Beagle Spørgsmål ang Grand danois og Beagle
Jeg er en uge pige på 21 år, vil gerne have mig en lille hund engang, der er 2 hunde jeg er helt forskudt i og det er en Grand danois og en Beagle.
Jeg vil gerne vide hvad pirsen ca er på hundene, hvordan de er at opdrage, hvad de skal have af kost osv osv osv.
Jeg er vokset op med hund, syntes de er noget så kære, vil gerne bruge tid på en hund, kunne hygge mig med den, gå ture med den, lege med den, hvad der nu ellers høre med.
Så hvis du/i kan give mig lidt infomationer om disse to hunde vil jeg blive glad, så jeg ved noget om dem.
vickie
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 64 Svar: 2.179
apr 2006
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 120
så er det størrelsen ska du vælge en beagle, men de er svære at opdrage og du ska bruge meget tid på den, da den er meget selvstændig og har ekstrem selektiv hørelse. . . jeg har dog været heldig med min, han er velopdraget og lystre fint, men han er meget dominerende og ska virkelig sættes på plads, man ska ik gi sig fordi den forstår virkelig at se uskyldig ud når den har gjort noget den godt ved den ik må. . .
Så en beagle kræver rigtig meget, det ska du være indstillet på. . .
apr 2006
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 120
men jeg ville anbefale dig at finde en opdrætter gennem DKK, da de stiller flere krav end DRU. . .
Jeg har givet 6000kr for min med DRU stamtavle og div. vaccinationer og ormekure.
jul 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jeg glemte at skrive jeg godt ved at en GD bliver stor som en hest snart, at en Beagdle er lille.
Men har godt haft hørt at en beagle er svær at opdrage, men samme tid at en GD den er nemmere at opdrage, selvom man har lidt plads er den ikke "vild" i sine omgivelser.
men mange tak for onfomationen
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 171 Svar: 4.186
jul 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
ja der fik jeg lige noget af vide som jeg ikke vidste.
har osse godt hørt de skulle være noget så fredlige selvom man ikke skulle tro at de var det, jeg har osse hørt at de ikke bliver så gammel igen.
men det med knoglerne og alt det andet det vidste jeg nu ikke.
men det foder i bruger hvad koster det ca, hvor meget køber i, hvor meget får jeres hund, hvor længe holder sådan en pose?
håber det er i orden jeg lige spørger ind til det, men gør jeg nu kun for at se økonomisk om hvor meget det koster sådan et væsen tihi.
du skriver osse at en GD ikke gør alt for at behage mig? hvordan mener du det? hvis du kan uddybe det nærmere.
tak på forhånd vickie
jul 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 109 Svar: 761
jan 2005
Følger: 40 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 60 Svar: 402
og det vil helt klart være en fordel at vælge en med stambog, da man så ved hvad man får.
du er velkommen til at kikke ind på min hjemmeside og læse lidt om dem, og har du flere spørgsmål er du også velkommen til at e-maile til mig:
www.kennel-compareo.dk
Spørgsmål ang Grand danois og Beagle