{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid?
  • #1   2. apr 2013 Løbetiden vare ca. 21 dage, med skiftende mængde blod.
    Så pil hendes løbetidstrusse af, så hun kan lære at gøre sig selv ren, så slipper du for at skifte hele tiden smiley

• #2   2. apr 2013 Jamen så er der blod ud over det hele smiley

• #4   2. apr 2013 Lær hende at gøre rent efter sig.. Har du gulvtæpper så trusser på i de rum, men ellers undgå det. Og så kan du vælge at lade hende stterilliserer når hun er ude af denne løbetid.

• #5   2. apr 2013 altså hvis man giver bind på så lærer den aldrig at holde sig selv ren ... gjorde det med min hund nr 2, synes det var sååå smart ... gør det aldrig igen ...måske de ikke er super gode til at holde sig rene de første gange med jeg synes nu de lærer sig det, hvis de får lov ...

mht blødning, så er der nogen der bløder få dage, andre bløder stort set hele løbetiden på de 21 dage

• #6   2. apr 2013 Undskyld, det er ikke for at lyde grov men.. Har du ikke sat dig ind i, hvor lang tid en løbetid varer, inden du køber en tæve??

Nå, men som de andre skriver, så er det bare det sure lod som tæve ejer, det er vigtigt at hun får lov til et lære at gøre sig selv ren. Derudover, så husk at når hun er færdig med at bløde ca. Efter 21 dage^^ så skal hun stadig holdes væk for hanhunde, og være i snor ca. En uge yderligere..

• #9   2. apr 2013 Jeg har trægulv, men jeg vil stadig ikke have blod ud over det hele smiley

Jeg fik hende af mine forældre, og nej det havde jeg ikke lige. Men planen er at hun skal steriliseres, lige så snart der er penge til det smiley

Og det var slet ikke lige det jeg spurgte efter, spurgte efter hvor længe en løbetid varede.
    Og det har jeg fået svar på smiley

• #10   2. apr 2013 har heldigvis også trægulv , det er da det nemmeste ... godt du ikke har tæpper ...

• #11   2. apr 2013 Jeps, det tænker jeg også smiley

• #12   2. apr 2013 Jeg var engang til et foredrag med en adfærdsdims, som meget bestemt holdte på at en tæve kun var i løbetid 10-12 dage. Derefter kunne man bare vaske den i måsen med sæbe.... Samtlige tævehundejere reagerede og måtte spørger om han ikke mente 21 dage, men nej det havde han aldrig hørt om....så det...

Men ja det vare ca. 3 uger, selvom eksperten mente noget andet.

• #13   2. apr 2013 Det var da underligt. Beauty har altså også været i løbetid i mere end 12 dage smiley
    Men åh gud, hvor jeg håber at det snart går over.. smiley

• #14   2. apr 2013 Bare husk, at selvom hun holder op med at bløde, vil hun stadig dufte godt ca. En uge efter..

• #15   3. apr 2013 Det er når blødningen skifter farve til lys, at hun er højløbsk, så hun skal holdes fra hanner i min tre uger.

• #16   11. apr 2013 Da vores var i sin 1. løbetid, var der selvfølgelig lidt blod hist og her, men syntes egentlig ikke det var så slemt smiley

Har til gengæld en Bull Terrier, der har været i løb 3 gange, og sikken et show, de har nemlig svært ved at nå ned bagtil, og gøre sig rene smiley

Sådan er det at have virile tæver, det tager vi stille og roligt smiley

Kommentér på:
Løbetid?

Annonce