985 visninger
|
Oprettet:
Staffordshire Bull terrier {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg er på udgik efter en staffordshire Bull terrier hvalp med stamtavle, er der nogle som har eller har en hund som skal have hvalpe.
Mvh julius
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 977
Forslag: Snak med forskellige opdrættere inden for racen, og husk at den rette hund er værd at vente på. Det er ret vigtigt at finde en opdrætter, man stoler på, og som omvendt stoler på én som hundeejer.
Besøg altid mere end én opdrætter, og forvent heller ikke at kunne købe én med det samme.
Opdrætter vil med garanti fortælle dig en masse mere om race og krav og forventninger til dig.
jan 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 50
Held og lykke med 'jagten', og stor ros til dig, for at vælge en med stamtavle. Hold endelig fast i det!
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 279 Hunde: 2 Emner: 164 Svar: 5.624
Jeg vil anbefale dig, at sætte dig ned og finde frem til den krav DU har til et evt opdræt af racen. Hvad ønsker du indenfor sundhedsstatus, af type osv osv.
Dernæst gennemtygge hver en hjemmeside, og se om der skulle være nogle parringer der matcher dine krav. Derefter kan du tage kontakt til opdrætter, og planlægge et besøg, og rigtig gerne hos flere forskellige opdrættere. Kemien er også meget vigtig i din fremtid med denne fantastiske race.
Dernæst ta' endelig på nogle udstillinger. Der kan du møde en masse skønne mennesker der kan hjælpe dig videre i din søgen :).
Til sidst er der at blive skrevet op, det ønskede sted. Som andre skriver, så tager det tid at få en dejlig staff. Men hele ventetiden værd :).
D. 1 juni afholder vi vores årlige skue på Fyn. Der kommer der rigtig mange staffopdrættere og der er masser af tid til snak og kæl med alle hundene.
Det afholdes på en campingplads, hvor vi alle er der, for at hygge os enormt :).
Har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at skrive til mig, i en pb
apr 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
MANGE MANGE TAK for hjælpen, så jeg kan få min drømmehund.
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 977
apr 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
Staffordshire Bull terrier