{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Hvornår begyndte i at give foder til hvalpe? {{forumTopicSubject}}

Som I sikkert alle ved, har jeg fået et rigtig lækker kuld hvalpe på 7 stk. smiley og på onsdag er de 3 uger gamle.
Jeg kan mærke på tæven at det er hårdt for hende og hun er ve at sløje lidt af på at fodre. Hun er en god mor og kigger til dem så snart de piver og hun er også i rigtig god foder stand. Hvalpene tager fint på. Men jeg synes det grænser til det paniske når de taber en Pat under fodring og jeg tror de er MEGET sultne. De er også tit urolige og hun har stort set aldrig fred af de små bøller :). Også fordi de spiser som regl i 2 grupper, først 3 og så sover 4 og omvendt. Derfor er der heller ikke langt tid imellem fodringerne.
Jeg oplever også tit at hvalpene bare ligger og sutter lige ved siden af en Pat og når jeg så ligger den ordentlig til, går den tilbage til det andet sted igen (altså uden Pat).
Jeg er lidt i tvivl om det kunne hjælpe at begynde at fodre lidt ved siden af, hvad tror I?
Hvornår begyndte I at give tilskud og hvad brugte i?
Jeg forestiller mig at jeg skal bruge hvalpefoder godt blødt op og meget fortyndet og evt. Putte lidt mælkeerstaning i?
Gode råd modtages, så Nova kan blive aflastet lidt smiley <3.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår begyndte i at give foder til hvalpe?
Kommentér på:
Hvornår begyndte i at give foder til hvalpe?

Annonce