{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

For meget mælk ammetæve {{forumTopicSubject}}

Hej der ude..
min smukke gravhund har overrasket os her til morgen med 1 lille hvalp..
men der er kun en og hendes patter er virkelig fyldt op.. er der noget man kan gøre, den lille kan ikke helt være med..
og er der nogle steder man kan tilbydes som ammetæve så hun måske kan hjælpe andre ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For meget mælk ammetæve
  • #1   9. okt 2013 ja ammestuen Kirsten vil sikkert være lykkelig, prøv at kontakte hende.

  • #3   9. okt 2013 havde fået af vide af dyrlægen at der først kom hvalpe om 3 ugers tid!
    og hun var ikke særlige tyk, så man kunne slet ikke se på hende at hun skulle have hvalpe nu.. og der kom så også kun 1


  • #4   9. okt 2013 Man regner selv 9 uger frem fra parring, så overraskelse kan det vel ikke være med mindre man ikke har set en parring smiley

  • #5   9. okt 2013 har ingen gang oplevet at hun har været i løbetid smiley der var ingen tegn.. så nej ved ikke hvornår de har parret sig

  • #6   9. okt 2013 Heller ikke fra hannen?
    Den ene gang Blis var i løb så vi heller ikke noget, men det passede med der skulle være en løbetid og synes også hannen gjorde opmærksom på det, så vi gjorde som i en normal løbetid så der ikke kom upser.... der er flere tæver her omkring, det vil jeg mene han ved, synes man kan lure det på ham smiley du må regne tilbage i kalenderen og sætte kryds... ca 7 aug er hun parret, ca 2 uger før er hun gået i løb smiley går hun i løb 2 gange om året, så ca. ½ år frem fra løbetidens start, så er der løb igen smiley

    Kan ikke kommentere i hunde profiler, men dejligt udtryk Billy Bob har, han ser så rar ud smiley


  • #8   9. okt 2013 Jeg tænkte det var Dværggravhund Max der havde været på?

  • #9   9. okt 2013 Hvorfor lige max? Det kunne jo sagtens være en anden hanhund hvis ikke ts ved hvornår;)

  • #11   9. okt 2013 Bodil, jamen du har da ret smiley

  • #12   9. okt 2013 Isabelle, og hannernes adfærd (at forsøge sig ved hver givende lejlighed), og har man nogenlunde styr på datoen, kan man tjekke med toiletpapir, og gerne se hævelse dernede... smiley
    Den ene gang med Blis blev hun "nærmest hudløs" så meget hun blev tørt hehe men der var intet blod at skimte på papiret, så det må ha været den de kalder for en "hvid løbetid"...


  • #13   9. okt 2013 hvis det ikke lykkes dig at låne nogle hvalpe skal du være meget opmærksom på om det bliver til yverbetændelse, kontakt dyrlægen, det kan være yderst farlig for tæven


  • #14   9. okt 2013 ALTSÅ!!!

    min gravhund emma og min gravhund Max har fået en hvalp sammen......
    Billy og Ninka kan IKKE få eller LAVE hvalpe.. BARE SÅ DET LIGE ER PÅ DET RENE!!!!!! HVALPEN ER ÆGTE men uden tavle......


    Max er næsten et år nu, der har inden ændring været hos hverken Emma eller Max.. intet unormalt...
    Hun har ikke været tyk, men patvorterne var lige begyndt at blive tydeligt..
    Snakkede med dyrlægen i sidste uge og han sagde at der i hvert fald var godt 3 uger igen!!!
    DERFOR kom det som en overraskelse i morges...
    Kan godt li folk med det samme er skrap på alle kanter...

    Der er dyrlæge med inde over...

    jeg spurgte om råd, ikke alt det andet..
    det er ski trist at man ikke kan spørge om råds nogle steder mere uden folk skal gøre en dumme eller fat svag...


  • #16   9. okt 2013 Karina har du kikket hos ammestuen, der er nogle faste tlf. tider synes det haster Ane smiley

Kommentér på:
For meget mælk ammetæve

Annonce