{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

ADVARSEL........ BARSKE BILLDER FOR HUNDEELSKERE. {{forumTopicSubject}}

Køber du hund på en rasteplads? Eller får du ikke lov at se moderen til din nye hvalp fordi "hun er desværre død" eller andet? Men du sparer penge i forhold til en hund, som du reelt ved hvor kommer fra. Så se hvad du kan risikere at støtte:
https://plus.google.com/photos/109114791380240170103/albums/5904554119143469569

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ADVARSEL........ BARSKE BILLDER FOR HUNDEELSKERE.
  • #3   30. maj 2015 Hvor bliver jeg VRED af at se sådanne billeder!!! smiley

• #4   30. maj 2015 Stakkels stakkels dyr smiley forstår simpelthen ikke folk der støtter sådan noget .. Har tit hørt folk købe hunde ja og katte også fra steder som det på billederne fordi de havde ondt af dyret, og det kan jeg godt forstå men det eneste man gør er at ødelægge flere liv fordi man spæder flere penge til smiley

Ligemeget om man skal have tavle hund eller uden så sørg for at det er ordentlige forhold sørg for at se hvordan hvalpenes forhold er se forældre osv.. Det er så vigtigt så man ikke støtter de satans hvalpefabrikker ..

• #5   30. maj 2015 smiley smiley smiley

• #6   30. maj 2015 Det er noget af det mest beskidte der findes Håber det på en eller anden måde kan stoppes FØJ smiley smiley

• #7   30. maj 2015 Det kan KUN stoppes hvis folk begynder at tænke med hjernen og ikke hjertet. Man "redder" en hund, men man støtter en forretning der lever af at lave hunde. Så man "redder" en hund og lader alle de andre både nuværende og kommende hvalpe i stikken smiley

• #8   30. maj 2015 ad fy for fanden. smiley

• #10   30. maj 2015 De skulle fanden har sammen tur tilbage smiley

• #14   30. maj 2015 Jeg har siddet og vrælet over de billeder og bandet både avlere og købere langt væk. Jeg har lagt billederne i flere grupper på FB. I håb om at så mange som muligt deler. Hvis det kan stoppe bare EN fra at købe en hvalp, vokset op under de vilkår, så har det været det hele værd.

• #16   30. maj 2015 Mette jeg prøver lige om jeg kan finde det på FB, så skal jeg nok dele

• #17   30. maj 2015 Og tro endelig ikke at den slags kun findes i østlandene. De findes skam også i Danmark. Billederne her er delt i en svensk FB gruppe imod hundehandlere, som jeg er med i smiley

• #18   30. maj 2015 Inger:

Den ligger blandt andet i "kommende hvalpe" smiley Og HundegalleriGruppen.

• #19   30. maj 2015 Tak Mette

• #21   30. maj 2015 ja,charlie

jeg var også dum nok til at kigge på billederne

nej for fanden da,for fanden da

gider ikke kommenterer,mennesker der køber hunde på den måde.

har ikke ord for det

udover stupiditet
    "forloren" hundekærlighed,som hører sammen med "lad os snuppe en billig hund"

føj
    føj

for nogle år siden var der en klog kone her på hg.der svarede på et spørgsmål:
    der lød:

Her der nogen her på hg.,der kender til et sted hvor man kan købe en mops billigt ;;;

"det kloge hoved svarede:

ja,i Østlandende,men køb hellerre 3 styk,SÅ,er du måske heldig at,en af dem måske overlerver"

klogt klogt svar

hilsen
    vibeke med mopse verner

• #22   30. maj 2015 "for nogle år siden var der en klog kone her på hg.der svarede på et spørgsmål:
    der lød:

Her der nogen her på hg.,der kender til et sted hvor man kan købe en mops billigt ;;;

"det kloge hoved svarede:

ja,i Østlandende,men køb hellerre 3 styk,SÅ,er du måske heldig at,en af dem måske overlerver" "

Så jeg er klog? smiley

• #24   31. maj 2015 Åh, hvor er du sød, Rotterne smiley . Ikke engang min mand synes at jeg er nuttet..........*G*

• #26   31. maj 2015 mette var det dig der engang var "den kloge kone" ???

mit indslag var absolut ikke ondt mente

men svaret dengang opfattede jeg som meget og berettiget ironisk

og det gør jeg stadig
    .
    når jeg møder nogen,der har købt "en fladsnuedet" billigt.

enten som en "hyggehold" mops,eller som noget andet eller blanding af noget "ditten dytten" andet.

altså uden garanti for noget.

Men igen,skrev ikke for at,støde nogen.

Skulle nok aldrig havde set de billeder

m.v.h.

vibeke med mopse verner

• #29   31. maj 2015 Vibeke. Ja, det var mig der skrev det. Og jeg mener det sq stadig!! Når man ved at der hentes 4-5 uger gamle hvalpe på fabrikker i østlandene og man ved at de højst sandsynlig er fyldt med sygdomme. Og man så vælger at smide 50-60 stykker i en Transporter og køre den lange vej til Danmark, hvor folk venter på rastepladser for at købe den ALT for unge hvalp (men det ved de jo ikke). Så er risikoen for en rask hvalp vel nede i noget lig 0. Sandsynligheden for at have en levende hvalp et par uger efter er ikke ret stor, så hvis du vil gardere dig bare det mindste, så bør du købe flere hvalpe i håb om at bare den ene overlever. Og nej, selvfølgelig mener jeg ikke at man overhovedet skal støtte den slags empatiforladte hundehandlere!! De rener med et vist "spild" pr. transport, så de hvalpe der er døde, når bilen når frem, de smides vel i skraldespanden, vil jeg tro. Og så skænkes de ikke en tanke mere, for der er kommet penge i kassen smiley

• #31   31. maj 2015 mette

måske er jeg naiv

men

er der ikke flere og flere hvalpekøber,der ønsker sig "modehunde" til "lavpris,ikke faldende ;;;

er ikke på face book,og ser ikke annoncer vedr.hunde i dba og gul/gratis

tænker udelukkende på hg

håber min fornemmelse er rigtigt ;;;

ligesådan det evindelig salg af et "hygge/køkken" kuld hvalpe ,og bliver de så ikke solgt,så hedder næste annonecering

nu nedsat

er det ikke også lidt på retur ;;;

i hvert fald her på hg.

Men igen,måske er jeg bare naiv,og det er ønsketænkning

hilsen
    vibeke

• #33   31. maj 2015 mette

ja,hygge/køkken avl kan gøre mig møg irriteret

.
    Der er så mange "køkkenhunde" hunde på internater og hunde der skal omplaceres af div.grunde,at der vel hunde af enhver art og nok til at forsynes de danske hjem med hver sin "køkken/internat hund. til "udsalgspris"

ja,det gør mig lidt "arg"

tak for dine svar

hilsen
    vibeke

Kommentér på:
ADVARSEL........ BARSKE BILLDER FOR HUNDEELSKERE.

Annonce