530 visninger
|
Oprettet:
Tæve og kvalme {{forumTopicSubject}}
Hej
Min tæver blev parret i tirsdags, torsdags og fredags.. I dag har hun så frygteligt med kvalme, har siden kl. 13 kastet op affskillige gange.. I følge Birgitte Shjøtt så det meget normalt, men så tidligt i graviditeten?
Heidi
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 373
Heidi
maj 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 1.746
Men sikke nogle dejlige hunde du har, og held og lykke med hvalpene når de en gang kommer ;o)
feb 2005
Cabana: Tak for kombliment, jeg glæder mig meget til de små panda bjørne kommer.
Jeg fik hende kun hjem i går, åh hvor blev jeg ked af det, når jeg så hende. Hun har tabt sig rigtig meget, meget trist og stille. Møg hamrende beskidt, og intet af hendes mad i spanden har hun fået, heller ej hendes piller g alger. Min stakkels pige, blev så enormt glad for at komme hjem. Hvor har vi dog også savnet hende....
Alle paringer har været vellykket, så jeg håber på gevinst 2 Jan. (Pokkers til tidspunkt). Jeg ser lige hvordan hun har det i morgen, og ellers tager jeg kontakt til dyrlægen...
Heidi
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 203
Kvalme en ugestid efter parringen er ganske normalt ,men skulle gerne fortage sig efter et par dage ,hvis ikke må du endelig kontakte din dyrlæge, kvalme kan også opstå igen senere i graviditeten ,og er ligeledes normalt der er stor forskel fra tæve til tæve ,hvordan hun har det ,jeg har dog aldrig opdaget direkte opkastninger ,kun hvis en af mine tæver bliver meget forslugne pga graviditeten .=0) der jo somsagt godt kan give meget forstøret ædelyst i perioder og nærmest spiseværring i andre .
held og lykke med det hele .
knuz Gitte
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 5 Emner: 3 Svar: 80
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.164
Stakkels hundepige.
feb 2005
Tak for jeres svar, dyrlægen sagde det samme i tlf. han mente ikke der var nogen grund til at komme, med mindre der ikke skete nogen bedring :0)
Heidi
Tæve og kvalme