{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.879 visninger | Oprettet:

drægtighed=kvalme??? {{forumTopicSubject}}

hejsa

jeg tænkte lidt på...

kan en drægtig tæve få kvalme, lige som et menneske kan???

min tæve kaster ret meget op lige nu... mest bare sådan noget hvidlig slim.. med en smule mad rester i..

og er lidt bekymret for om hun er syg, eller om det "bare" er et tegn på drægtighed...

hilsen sandie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  drægtighed=kvalme???
  • #1   31. mar 2007 De kan godt få det lidt lige som mennesker med manglende appetit og ind i mellem lidt opkastning, men det med opkastning må ikke vare for længe, for så får hun jo ikke næring nok til hvalpene.

• #2   31. mar 2007 jeg giver hende hvalpe foder, sammen med hende almindelige foder (det har hun fået i et stykke tid, fordi min han hund også får det, i håb om at han kan tage lidt på)...

giver det noget ekstra næring eller noget???

vil jo kun hende, og de måske kommende hvalpe det bedste

• #3   31. mar 2007 Hun skal over på hvalpefoder ca. halvvejs i drægtigheden og frem til hvalpene ikke dier mere. En tæve kan sagtens have kvalme ligesom mennesker, så er det ekstra vigtigt med et godt foder, så der bliver noget til både hvalpe og mor.

• #4   31. mar 2007 Ja, jeg bruger også hvalpefoder fra ca. 1 mdr. inde i tævens drægtighedsperiode, for der er ekstra vitaminer osv., så hvalpene kan vokse sig store og sunde i tæven.

• #5   31. mar 2007 Lige nu der får begge mine hunde en 50/50 blanding af dyrlægens hvalpe foder, og royal canin chihuahua foder...

+ lidt af dyrlægens "vådkost" til hvalpe...

Hun skulle ikke være så langt henne... 3 uger idag...

er det efter 30 dage jeg kan få taget blodprøve???

men jeg tror nu hun er drægtig.. for han viser interesse for hendes bagdel igen.. og har fået afvide at det også kan være tegn på drægtighed

• #6   31. mar 2007 Hun vil i hvert fald kunne scannes efter de 4 eller 5 uger, men jeg ved ikke, hvor tidligt dyrlægen kan tage blodprøve, der kan vise noget. Men det er sikkert ca. halvvejs også.

• #7   31. mar 2007 jeg ringer til min dyrlæge mandag og spørger hvornår han kan tjekke hende..

for jeg er ved at dø af spænding efter om hun ER med hvalpe... for hvis hun ikke er, vil jeg ikke gå og sætte forhåbningerne så højt op.... så forsøger stadig at holde dem nede smiley

men det er sku svært når hun viser mange tegn på drægtighed smiley

• #8   31. mar 2007 Det er bare utroligt spændende, Sandie. Jeg kan nemt følge dig. Jeg er også utroligt spændt på, om parringen af Mirah i dag giver resultat. Nu skal hun på besøg hos ham igen i morgen for en sikkerheds skyld.

• #9   31. mar 2007 tascha blev parret 5 dage i træk (den ene dag 3 gange, men det var et uheld... som jeg havde det rigtig skidt med)..

men han hunden var meget sød over for hende.. men hun sagde sig bare ned... skulle dog stadig holde ved hende.. da hun ellers "stak af" med ham smiley he he

men mon ikke hun har en kage i ovnen... håber jeg hun har.. men tvivler på at jeg kan sælge hvalpen/hvalpene hvis dder kommer nogen smiley

så skal bare lokke kæresten til at jeg må behoilde smiley

• #10   2. apr 2007 Det kan jo godt være lidt svært at skille sig af med de små, når de først er kommet. Det kan jeg skrive under på. Men jeg har da kun beholdt en smiley

Mirah og Holger parrede også i går og i dag, så vi lader det blive ved det og håber, at det giver gevinst. Det bliver spændende.

Kommentér på:
drægtighed=kvalme???

Annonce