{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

På dame besøg igen. {{forumTopicSubject}}

Ja igår blev min lille Futte far for første gang , og i dag rejser han så på dame besøg i Ikast igen! Hende damen som lånte ham første gang , har en veninde som jeg så mødte til udstilling i Herning , og nu vil hun låne ham til en af sine damer! Han kommer omkring den bette herre!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  På dame besøg igen.
  • #1   4. jan 2007 Er da lige lidt nysgerrig efter at høre hvorfor det er din lille mand der kommer til damerne og ikke omvendt?

• #2   4. jan 2007 Det er jeg også nysgerrig efter

• #3   4. jan 2007 Jamen det ved jeg faktisk ikke , sådan blev det bare første gang , og han befandt sig rigtig godt med det! Jeg undværer ham så godt nok de par dage han er afsted! Men Futte falder hurtig for nye mennesker , så jeg er ganske tryg , dog har vi aftalt at hvis han ikke falder til i løbet af første dagen , så skal han hjem igen!

• #4   4. jan 2007 Okay. Normalt er det jo tæven der kommer til hanhunden. Tænker lidt at den stakkels hanhund jo skal forholde sig til en masse nye steder og mennesker mens der er et forventningspres på ham at han levere varen.

• #7   4. jan 2007 Så længe min hund er tryg så er jeg det osse! Og de her mennesker behandler ham SÅÅÅ godt , han må osse sove i deres seng , ligesom han gør hjemme! Og de nusser og pudser om ham som vi selv gør... såeee!

• #8   4. jan 2007 Okay, jeg har bare altid oplevet det modsat.

• #9   4. jan 2007 jaa.. os her!

Man kan jo risikere at tævens ejers nabo og naboens nabo også lige kommer forbi og vil have en gratis parring..

Det er hændt..

• #10   4. jan 2007 Nogle tæver kan også være stride på hjemmebane, derfor kan det være en fordel at parre på hanhundens matrikel, især hvis hanhunden ikke er så god til at sætte sig igennem hos tæven.
    Men hvis han trives fint med at være hjemmefra, så er der jo ingen problemer.

Naboen vil ikke kunne få papirer på hvalpene, hvis ikke hanhunde ejer skriver under på registrerings anmeldelsen til DKK. Og skriver de selv under, er det straks en større svindels sag, med dokument falskneri osv til rets forfølgelse. Men hvalpe uden papirer kan selvfølgelig også give en skilling:-)

• #11   4. jan 2007 sådan som jeg kender de to kvinder her , så er jeg ganske rolig for at de sørger for at begge hunde ikke lider nogen skade eller andet! Og jeg er sikker på de ikke misbruger min tillid. Sååee , men var det nu vildt fremmed mennesker såå er jeg da ikke sikker på jeg lånte ham ud.

Kommentér på:
På dame besøg igen.

Annonce