{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Ubehagelig dame {{forumTopicSubject}}

Igår havde vi en dame på besøg , hun lød venlig og ok i telefonen, spurgte pænt til hvalpene med køb for øje!
Da hun ankom var hun ondskabsfuld , påstod der lugtede (har mor og børn i stort værelse med klinkegulv, der var nyvasket) at vi bare kunne bilde hende ind at de havde fået ormekur (bøtten står i rummet) og når der ikke var garanti, ville hun kun give 1000,- for en hvalp.
Jeg fatter ikke man kommer for at få en billig hvalp og sviner os til?
Har i været ude for noget lignende?
Vi solgte IKKE en hvalp til så ondsindet person.
merete

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ubehagelig dame
  • #1   27. mar 2008 Nej jeg har ikke og håber ikke jeg kommer til det,men har dog for 2 år siden afvist 2 der ville købe,fordi jeg kente dem og viste hvordan de behandlede deres dyr.

• #2   27. mar 2008 Dejligt at i sorterer i evt. købere. Har de ikke råd til at gi prisen, hvordan vil de så ha råd til at ha hund i det hele taget??
    Da jeg var på dyrhospitalet, kom der klienter i dyre biler og dyrt tøj. Men fandme nej, om de kunne betale kontant. De ville ha girokort med . Så noterede vi et rødt kryds på deres journal, og vi ville ikke hjælpe dem, uden kontant betaling derefter.
    Mennesker er sgu nogle underlige nogle..

• #3   27. mar 2008 Jeg ville heller aldrig have solgt til vedkommende dame, det ville kun have givet problemer både for jer og for hvalpen.

• #4   27. mar 2008 Og så angående det med at betale kontant ved dyrelægen......jeg får altså også bare et girokort med hjem. Hvad er der egentlig galt med det - når bare regningen bliver betalt???

• #5   27. mar 2008 Sadan en ..................... hun har ikke fortjent at have sådan en skøn lille hund.. så godt hun pænt fik lov til at gå igen..!
    Dejlige små hvalpe du har dig der smiley
    Numsen: jeg vil også lige hører hvad der er forskel på folk om man betaler på girokort eller ej.. vores dyrlæge udskriver kortet og har så efterfølgende INTET med det at gøre, da de hellere vil hjælpe dyrene end tjekke om der bliver betalt, så det har de "folk" til ..

• #6   27. mar 2008 Vi fandt det også helt urimeligt, Tulle er jo en genbrugshund, der fik skyld for at være "underlig" i hovedet og aggresiv, men her har aldrig været problemer, kun i går, der blev hun ved med at hoppe op ad damen og skubbe, det er Tulle og Å der bestemmer hvem der må købe :O)
    Tak for jeres hilsner, det varmer :O)

• #7   27. mar 2008 Anna T.Der er det galt med det,a t der er en amsse admin. med det for dyrlægen. Og mange "glemmer" at betale. Så skal der skrives rykekre osv. Vi lavede røde mærker på giro kort klienter. De var belastende.

• #8   28. mar 2008 uha da, sådan håber jeg da ikke det er ved min dyrelæge:-/ Jeg har nu også altid betalt til tiden...det har jeg det nu bedst med. Jeg er ret sikker på at vores rare dyrelæge aldrig kunne finde på at opdele sine kunder i a og b hold.....og hvis jeg nogen sinde finder ud af at han gør det, så er jeg bare ikke kunde der mere.

• #9   29. mar 2008 så er det da godt du ikke skal købe hos hende.. tænk, jeg har købt smilla her i efteråret, og jeg tænkte inden jeg kørte derop at man da kunne hører af angående prisen.. MEN da jeg så kom og så hvalpene og så hvilket arbejde hun lagde i det.. så kunne jeg ikke drømme om andet end at betale de 2500 de var sat til salg for...og som vi gav for hende, og hun har "endda" underbid, men er i mine øjne ikke mindre værd af den grund.!
    nå undskyld et sidespor...

• #10   30. mar 2008 Jeg tager 2000,- og de har fået ormekur x 2. Samtidig kan man se og hilse på begge forældre.

• #11   5. apr 2008 Neji hvor er hun ond..!!
    Det har jeg aldrig prøvet..!!

Hvor er hun OND !!

Kommentér på:
Ubehagelig dame

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce