532 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Farvel til endnu en hvalp... Farvel til endnu en hvalp...

Så måtte vi sande at lille Balder ikke kunne mere, - vi håbede til det sidste. Men igår gik det hurtigt ned af bakke - og i nat kyssede jeg ham farvel...

Det var sgu svært - med en hvalp man har kæmpet sådan for... Men hans krop sagde stop... I kan læse mere nederst p åsiden her... :

(link fjernet)

Under tirsdag -

Men den tvivl det bedste for Balder...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvel til endnu en hvalp...
  • #1   23. jan 2007 ej jeg får helt gåse hud.. det er bare synd.. men tænk på alt det i har gjoet for ham :)... men som du siger var det nok det bedste...

• #2   23. jan 2007 Trist for lille balder, hvis liv lige var begyndt...........men jeg tager hatten af for, at du, julie trods alt var realistisk omkring hans fremtid og ville have været omkring dr. dyr i dag.........men balder kom så i forkøbet.....;o(

• #3   23. jan 2007 Buffy : Anna har haft lidt gener ved at ligge direkte på maven - og de første dage smed hun sig absolut ikke ned - når hun lagde sig - men gjorde dette meget forsigtigt - Men ellers INTET... det er syet så flot, - og intet at se... ( ja udover syningen / arret selvfølgelig - smiler... )
    Det eneste ulempe det har gjort i forhold til amningen - er at det dele patterne mere end normalt, så den række der ligger nederst - har skulle hjælpes frem nogle gange - så de ikke bøjede væk -

Hun hopper og springer og er ikke plaget af det overhovedet..

De har på intet tidspunkt haft uheld til at gøre skade på såret, - så på det område har der ingen forskel været fremfor en almindelig fødsel...

Men håber aldrig at komme ud for dette igen - Ss...

• #4   23. jan 2007 Susie - ja - men vi talte meget om igår hvad der mon var under det øjenlåg - måske et defekt øje...???
    Måske betændelse der kunne have skadet øjet ???

Balder tog på, men ikke som ønsket -og jeg frygtede også at dette kunne have med hans fremtid at gøre - en hvalp der ikke udvikler sig som den burde er måske, kan måske have taget så meget skade af forløbet, at der vil vise sig ting senere i livet - svagt hjerte - eller andre indre organer - ja hvad som helst -

Og syns ik vi skal sætte sådanne hvalpe ud i verden - ss -

Som jeg sagde til en anden igår - En hvalp der ikke kan overleve i kuldet, - på naturens præmisser - men skal tages fra ( Balder havde det bedst i hånd - så livede han op ) er ikke en hund man kan byde nogen -

Opdrætter man sådan en hund, må det være i ens egen kærlighed til den, med ønsket om at beholde den -

Og vi har udkig på andre hvalpe, som vi evt ønsker at beholde...

Det kan lyde strengt at skrive sådan - og skide hårdt, man føler sig lidt fej...

Men en evt. ikke optimal hund er heller ikke tjent med at sku leve -

• #5   23. jan 2007 Julie & Company - !
    -Har sagt det før og gør det med glæde igen.. SÅ SERIØS OPDRÆTTER som dig skal man lede længe efter!!... Du har hjertet rette sted.. SÅ FLOT... Mange opdrættere tænker desværre med pengepungen!

• #6   23. jan 2007 Pilevadgård : Tusinde tak for de søde ord... smiler...

• #7   23. jan 2007 hvor er det bare sørgeligt.. sender jer mange tanker..

• #8   23. jan 2007 Julie...
    Dyrlægen havde "tippet" fem til at klare den.. og I har otte!!... rigtigt flot!!

• #9   23. jan 2007 ej hvor sørgeligt.. lige til tårer i øjnene...

• #10   23. jan 2007 Hej Julie. Gode og dårlige nyheder. Godt den lille fik fred, og bare så sandt som man knytter sig til dem man kæmper for og med.
    Så fik du lige en tur i en anden tråd læste jeg lige.
    Og Julie, kan kun have lidt medfølelse med de stakkels regide mennesker, som intet kan se, andet end det som er lige i deres kikkertfelt.
    Og bare såå typisk, at de så ikke tager den op med dig, fordi, der lige på det tidspunkt, var flere som kunne se det fra din vinkel.
    Er Anne begyndt at spise hvalpefoder, eller ?????

Kommentér på:
Farvel til endnu en hvalp...

Annonce