Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Dyrlæge besøg Hejsa Må bare lige fortælle at Nicki skal en tur til dyrlægen igen i morgen. Han bliver ved med at have dårlig mave,...
Avl
Oprettet:
23. feb 2005
Visninger:
612
Talli søger dejlig han hund Jeg har en tæve på snart 2 år, som jeg gerne vil have hvalpe på, omkring ca. juni Hun er ægte krelskbjørenehund, med DK...
Avl
Oprettet:
23. feb 2005
Visninger:
819
alle mopse ejer hjælp...også andre ;o) vi har fået Tølfi røntgenfotograferet hans hofter og de ser ikke gode ud og har sendt billede til opdrætter og hun ble...
Avl
Oprettet:
17. feb 2005
Visninger:
808
Hvor er moren til mine kommende hvalpe Cavalier king charels spaniel han søger sød tæve til nermere bekendtskab!! Gizmo er en dejlig 100% ren cavalier han, d...
Avl
Oprettet:
11. feb 2005
Visninger:
501
jeg har 6 og jeg vil kun bytte hvis der nogle der har lyst
Avl
Oprettet:
8. feb 2005
Visninger:
445
hvalp søges jeg søger en hvalp der er en blanding af cairn/ westie er der ikke en der kan hjælpe så vil jeg blive rigtig glad jeg...
Avl
Oprettet:
8. feb 2005
Visninger:
565
ang stamtavle hejsa.. vores hanhund har e hofter og må ikke bruges til avl.. hvorfor er det så vigtigt med starmtavle og gode hofte...
Avl
Oprettet:
23. jan 2005
Visninger:
495
Blå eller Isabella farvede-Dobermann ? Hos dobermann kan der også opstå uønskede farver! Der skulle være anlæg for 4 farver hos dobermann: Sort og Brun m....
Avl
Oprettet:
20. jan 2005
Visninger:
1.728
KENNEL KASTRUP Jeg søger med lys og lygte efter nogen der måske har fået en dansk svensk gårdhund fra kennelen Kastrup. Da jeg sidder ...
Avl
Oprettet:
19. jan 2005
Visninger:
2.212
Alle chihuahua opdrættere--- kig her! Jeg skriver til jer da jeg har en lille chihuahua på snart 5 mdr. uden stamtavle, men egentlig gerne vil vide om der er...
Avl
Oprettet:
15. jan 2005
Visninger:
895
Rottweiler tæve søger Rottweiler han. Søger en stor rottweiler han, gør ikke noget om han har stamtavle, helst være uden hale (skal være født uden.) Skal væ...
Avl
Oprettet:
13. jan 2005
Visninger:
1.424
Kennel mahjong! Vi søger andre der har købt miniture bull terrier hos KENNEL MAHJONG i sorø, vi har erfaret at vores "mini" buller SLE...
Avl
Oprettet:
8. jan 2005
Visninger:
2.969
3 UDFORTRTINGER... jefg har 3 udfortringer ??føst til mølle...:o)
Avl
Oprettet:
8. jan 2005
Visninger:
364
Dværgschnauzer han søges til parring. Prøver lige igen :o) Hej. Okey overskriften lyder måske lidt kikset, men vidste ikk helt hvordan det skulle formu...
Avl
Oprettet:
8. jan 2005
Visninger:
1.571
Søger tæve til min Cane Corso. Jeg har en rigtig dejlig og venlig han cane corso , men kunne godt tænke mig en hvalp og hels en tæve.så kontakt mig hv...
Avl
Oprettet:
7. jan 2005
Visninger:
1.144
NU ER DET ALTSÅ VED AT VÆRE TID....!!! Jeg har et "lille" problem.. Jeg mangler en lille han-hund, til min lille tæve, Line.. Hvis du har en (eller kender en...
Avl
Oprettet:
2. jan 2005
Visninger:
544
MISJA TRÆNGER TIL UDFORDRINGER Er der ikke nogen der vil udfordre os? Vi har desværre ingen selv, men vil SÅ gerne have lidt sjov her i det nye år....
Avl
Oprettet:
2. jan 2005
Visninger:
378
Dværgschnauzer han søges til parring. Hej. Okey overskriften lyder måske lidt kikset, men vidste ikk helt hvordan det skulle formuleres. Min kærestes h...
Avl
Oprettet:
30. dec 2004
Visninger:
802
HJÆÆÆÆLLLLPPPPPP........ Jeg har et "lille" problem.. Jeg mangler en lille han-hund, til min lille tæve, Line.. Hvis du har en (eller kender en...
Avl
Oprettet:
21. dec 2004
Visninger:
1.464
Newfoundlænder/Labrador Hej med jer. Er der nogen der har sådan en blanding newf/Labrador? Jeg kunne godt tænke mig at se billeder :-)
Avl
Oprettet:
8. dec 2004
Visninger:
1.887

Annonce