727 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Forsikring, hjælp Forsikring, hjælp

Hej..! Vi har nu haft vores dejlige hvalp i 3 uger, men har ikke fået tegnet nogen forsikring endnu. Men hvad for nogen kan i andbefale. Og hvad er priser de forskellige steder og hvad dækker de forskellige.
Kan man få et et sted hvor man osse kan tegne ansvars forsikring på sin kat, for har jeg læst er lovpligtigt. men kan ikke finde nogen steder hvor man kan få sådan en forsikring :S Er lidt forvirret. Håber nogen kan hjælpe smiley

Mvh. Line

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring, hjælp
  • #1   20. maj 2007 du kan tegne sådan en forsikring hos dit forsikringselskab...

Og den dækker hvis din hund ødelægger andres ting eller hvis den bider... men det kan du høre mere om der..

Prisen er ca. 375 kr. om året.. men det kommer jo an på hvad for et forsikringselskab du har

• #2   20. maj 2007 vi har hos Gf og der giver vi 300 ca om året, den dækker så snart hunden gør skade på noget der ikke tilhøre vores hustand(groft sagt)

• #3   20. maj 2007 Hundeforsikringen er lovpligtig ja og koster små 400 om året.

Katteforsikring er ikke lovpligtigt.

Ring til det forsikringsselskab du har i forvejen, bil, ulykkes osv forsikring....

• #4   20. maj 2007 hundeansvar er lovpligtig. du kan derudover tegne udvidet ansvar. hvis du går til hundetraining osv er det ofte et krav fra den pågældende klub, da hundetrainer/figuranter/dommer etc er inddækket i udvidet ansvarsforiskring.
    til vores egen hund havde vi udvidet ansvar (da vi også gik til hundetraining og udstilinger) samt en sygedækning, der dækkede en del af dyrlægeregningen ved akute skader og sygdomme. løb samlet op i 1300,- pr. år hos Alm. Brand.

• #5   20. maj 2007 Jeg bruger dyrekassen.... Er jeg glad for!

• #6   20. maj 2007 Alm brand. pris 1300 incl. sygeforsirking som kan anbefales. de dækker 80% og selvrisiko er 300 å sygeforsikring.

• #7   20. maj 2007 Du kan ikke tegne ansvar på en kat, kun sygekasse. Og hundeansvar får du nok billigst, hvor du har alle dine andre forsikringer. Det er dog ikke sikekrt at de kan tilbyde sygekasse. Så må du bare ha den et andet sted. Det har jeg. I gatrtnernes forsikring. Det er dem der har overtaget hundesygekassen.

• #8   20. maj 2007 vi bruger købstædernes Forsikring, vi gir 280 kr for ansvar (Udividet) og sygeforsikringen koster 738 kr smiley

• #9   20. maj 2007 jeg havde først hos tryg, men fandt ud af det var billgiere at have den gennem banken i topdanmark smiley

Kommentér på:
Forsikring, hjælp

Annonce